Skôr ako začneme: nahliadnite do spracovania vašich osobných údajov

Ak navštívite stránku, ktorá zapisuje cookies, v počítači sa vám vytvorí malý textový súbor, ktorý sa uloží vo vašom prehliadači. Ak rovnakú stránku navštívite nabudúce, pripojíte sa vďaka nemu na web rýchlejšie. Náš web vám ponúkne relevantné informácie a bude sa vám pracovať jednoduchšie.

Súbory cookies používame najmä na anonymnú analýzu návštevnosti a vylepšovanie našich web stránok. Ak si nastavíte blokovanie zápisu cookies do vášho prehliadača, je možné, že web sa spomalí a niektoré jeho časti nemusia fungovať úplne korektne. Viac info k spracúvaniu cookies.

Prejsť na navigáciu

I/50 Košice Sečovská cesta - Ďurďošík

I/50 Košice Sečovská cesta - Ďurďošík
Termín začatia stavby:
2015
Termín ukončenia stavby:
2015
Stavebné náklady [€]: 7 418 552
Zhotoviteľ: Skanska SK

Popis projektu:

Predmetný úsek sa nachádza na ceste I/50 KE, Sečovská cesta - Ďurďošík v staničení 447,315 - 460,661. Celková dĺžka úseku je 13,346 km. Cestná komunikácia v uvedenom úseku vykazovala nedostatočnú únosnosť vozovky, odvodňovacie zariadenia priekopy a priepusty neboli funkčné. Usporiadanie niektorých križovatiek bolo neprehľadné. Bezpečnostné zariadenia boli z pohľadu platných noriem a predpisov nedostatočné. Dopravné značenie (zvislé aj vodorovné) bolo aktualizované podľa platnej legislatívy, projekt DZ bol odsúhlasený príslušným dopravným inšpektorátom a bolo realizované v súlade s vydaným určením TDZ.
Mostné objekty vykazovali rôzne druhy poškodení, ktoré boli v rámci projektu odstránené. Pri modernizácii predmetného úseku, boli vykonané následovné opatrenia :
  • výmena obrusnej a ložnej vrstvy krytu vozovky
  • pokládka výstužnej geomreže v exponovaných úsekoch
  • úprava podložia v určených úsekoch
  • úprava križovatiek
  • úprava priepustov a odvodňovacích zariadení
  • výmena a montáž zvodidiel a smerových stĺpikov
  • montáž tlmičov nárazu a EA koncoviek
  • výmena zvislého dopravného značenia, konštrukcie s pasívnou bezpečnosťou NE a HE
  • oprava mostných objektov
  • riešenie bezpečnosti na prechodoch pre chodcov

Cieľom stavby bolo zabezpečiť najmä bezpečnejšie cestovanie a odľahčenie premávky, hladšie a rýchlejšie presuny ako aj zníženie vplyvu dopravy na životné prostredie. Účelom a cieľom stavby bolo zvýšiť bezpečnosť účastníkov cestnej premávky a znížiť nehodovosť na najdôležitejších cestných ťahoch medzinárodného významu.

Mapa KNL na cestách I. a II. triedy v SR v roku 2006

 

Aktualizované: 15.12.2016

Publikované: 17.6.2015

Aktuálne

Schválené TP 059, TP 104

Schválené TP 059, TP 104

12.01.2024
MD SR schválilo:
TP 059 Zadávanie a výkon diagnostiky mostov
TP 104 Zaťažiteľnosť cestných mostov a lávok
Účinnosť od: 01.01.2024
Schválený dodatok č. 1/2023 k TKP 15

Schválený dodatok č. 1/2023 k TKP 15

12.01.2024
MD SR schválilo:
Dodatok č. 1/2023 k TKP 15
Účinnosť od: 10.12.2023
Rozborová úloha

Rozborová úloha

27.11.2023
RÚ - Analýza možnosti použitia vysokotlakového vodného lúča pri odstraňovaní častí betónových konštrukcií a úpravy povrchu betónu

Odkazy

  • Ministerstvo dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja SR
  • Národná diaľničná spoločnosť
  • Užitočné odkazy
  • Technická podpora