Skôr ako začneme: nahliadnite do spracovania vašich osobných údajov

Ak navštívite stránku, ktorá zapisuje cookies, v počítači sa vám vytvorí malý textový súbor, ktorý sa uloží vo vašom prehliadači. Ak rovnakú stránku navštívite nabudúce, pripojíte sa vďaka nemu na web rýchlejšie. Náš web vám ponúkne relevantné informácie a bude sa vám pracovať jednoduchšie.

Súbory cookies používame najmä na anonymnú analýzu návštevnosti a vylepšovanie našich web stránok. Ak si nastavíte blokovanie zápisu cookies do vášho prehliadača, je možné, že web sa spomalí a niektoré jeho časti nemusia fungovať úplne korektne. Viac info k spracúvaniu cookies.

Prejsť na navigáciu

I/50 Košice Sečovská cesta - Ďurďošík

I/50 Košice Sečovská cesta - Ďurďošík
Termín začatia stavby:
2015
Termín ukončenia stavby:
2015
Stavebné náklady [€]: 7 418 552
Zhotoviteľ: Skanska SK

Popis projektu:

Predmetný úsek sa nachádza na ceste I/50 KE, Sečovská cesta - Ďurďošík v staničení 447,315 - 460,661. Celková dĺžka úseku je 13,346 km. Cestná komunikácia v uvedenom úseku vykazovala nedostatočnú únosnosť vozovky, odvodňovacie zariadenia priekopy a priepusty neboli funkčné. Usporiadanie niektorých križovatiek bolo neprehľadné. Bezpečnostné zariadenia boli z pohľadu platných noriem a predpisov nedostatočné. Dopravné značenie (zvislé aj vodorovné) bolo aktualizované podľa platnej legislatívy, projekt DZ bol odsúhlasený príslušným dopravným inšpektorátom a bolo realizované v súlade s vydaným určením TDZ.
Mostné objekty vykazovali rôzne druhy poškodení, ktoré boli v rámci projektu odstránené. Pri modernizácii predmetného úseku, boli vykonané následovné opatrenia :
  • výmena obrusnej a ložnej vrstvy krytu vozovky
  • pokládka výstužnej geomreže v exponovaných úsekoch
  • úprava podložia v určených úsekoch
  • úprava križovatiek
  • úprava priepustov a odvodňovacích zariadení
  • výmena a montáž zvodidiel a smerových stĺpikov
  • montáž tlmičov nárazu a EA koncoviek
  • výmena zvislého dopravného značenia, konštrukcie s pasívnou bezpečnosťou NE a HE
  • oprava mostných objektov
  • riešenie bezpečnosti na prechodoch pre chodcov

Cieľom stavby bolo zabezpečiť najmä bezpečnejšie cestovanie a odľahčenie premávky, hladšie a rýchlejšie presuny ako aj zníženie vplyvu dopravy na životné prostredie. Účelom a cieľom stavby bolo zvýšiť bezpečnosť účastníkov cestnej premávky a znížiť nehodovosť na najdôležitejších cestných ťahoch medzinárodného významu.

Mapa KNL na cestách I. a II. triedy v SR v roku 2006

 

Aktualizované: 15.12.2016

Publikované: 17.6.2015

Aktuálne

Schválené TP 73 6101, TP 73 6102, TP 73 6110

Schválené TP 73 6101, TP 73 6102, TP 73 6110

28.03.2024
MD SR schválilo:
TP 73 6101 Projektovanie diaľnic
TP 73 6102 Projektovanie ciest
TP 73 6110 Projektovanie miestnych ciest

Účinnosť od: 01.04.2024
TP 73 6101, TP 73 6102, TP 73 6110 sú súčasťou súboru STN 73 6100, STN 73 6101, STN 73 6102 a STN 73 6110.
Viac informácií nájdete na https://www.normoff.gov.sk/

 

Schválené dodatky k TP

Schválené dodatky k TP

01.03.2024
Dodatok č. 1/2024 k TP 060
Dodatok č. 1/2024 k
TP 077
Účinnosť od: 01.03.2024
Workshop 2024

Workshop 2024

23.02.2024
Slovenská správa ciest, Úsek technického rozvoja – Odbor Cestnej databanky a Odbor technickej normalizácie a hospodárenia s cestnou sieťou organizuje v dňoch 18. 03. 2024 až 22. 03. 2024 ďalšie pracovné stretnutie so správcami cestných komunikácií.

Odkazy

  • Ministerstvo dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja SR
  • Národná diaľničná spoločnosť
  • Užitočné odkazy
  • Technická podpora