Sťažnosť musí spĺňať náležitosti definované zákonom o sťažnostiach č. 9/2010 Z. z., medzi ktoré patrí najmä:
- identifikačné údaje sťažovateľa:
• meno priezvisko, adresa – ak ide o fyzickú osobu,
• názov, sídlo – ak ide o právnickú osobu, vrátane mena a priezviska osoby oprávnenej za ňu konať,
- čitateľnosť a zrozumiteľnosť sťažnosti – proti komu smeruje, na aké nedostatky poukazuje a čoho sa sťažovateľ domáha,
- vlastnoručný podpis sťažovateľa.
Sťažnosť adresovanú Slovenskej správe ciest je možné podať nasledovným spôsobom:
- zaslaním v listinnej podobe na adresu:
Slovenská správa ciest
Dúbravská cesta 1152/3
841 04 Bratislava
pondelok – štvrtok 8:00 – 15:00 hod.
piatok 8:00 – 14:00 hod.
Ak sa sťažovateľ dostaví osobne podať sťažnosť, ktorú nemá vyhotovenú písomne, zamestnanec SSC sťažovateľa prijme a umožní mu, aby si sťažnosť v listinnej podobe vyhotovil.
Sťažnosť vybavuje Odbor vnútornej kontroly SSC v lehote do 60 pracovných dní (v prípade sťažnosti náročnej na prešetrenie 90 pracovných dní).
Aktualizované: 19.6.2023
Publikované: 19.6.2023