Skôr ako začneme: nahliadnite do spracovania vašich osobných údajov

Ak navštívite stránku, ktorá zapisuje cookies, v počítači sa vám vytvorí malý textový súbor, ktorý sa uloží vo vašom prehliadači. Ak rovnakú stránku navštívite nabudúce, pripojíte sa vďaka nemu na web rýchlejšie. Náš web vám ponúkne relevantné informácie a bude sa vám pracovať jednoduchšie.

Súbory cookies používame najmä na anonymnú analýzu návštevnosti a vylepšovanie našich web stránok. Ak si nastavíte blokovanie zápisu cookies do vášho prehliadača, je možné, že web sa spomalí a niektoré jeho časti nemusia fungovať úplne korektne. Viac info k spracúvaniu cookies.

Prejsť na navigáciu

I/66 Polomka – bodová závada

I/66 Polomka – bodová závada

Termín začatia stavby:

2015

Termín ukončenia stavby:

2015
Predpokladané investičné výdavky [€]: 11 371 227,60
Zhotoviteľ: SKF POLOMKA

Popis projektu:

Cesta I/66 nezodpovedá svojimi parametrami vozovky požiadavkám na cestu I. triedy. Cesta má nevyhovujúce smerové a výškové vedenie a šírkové usporiadanie. Vozovka a teleso komunikácie je v zlom technickom stave. Tieto skutočnosti nepriaznivo vplývajú na bezpečnosť a plynulosť cestnej premávky v danom úseku cesty. Na obrusnej vrstve vozovky sa prejavujú poruchy avizujúce nízku únosnosť komunikácie. Podložie má nevyhovujúci vodný režim spôsobený nefunkčným odvodnením. Mostné objekty sú v zlom technickom stave (degradácia betónu, zatekanie do konštrukcií mostných objektov a odhalená korodujúca výstuž) s nevyhovujúcimi záchytnými zariadeniami. V extraviláne je vozovka široká iba 7m, na viacerých miestach sa nevyskytuje nespevnená krajnica. Chodníky v obci miestami nedosahujú ani minimálnu požadovanú šírku 1,5m. Na posudzovanom úseku boli zistené 3 výrazné bodové závady. V mieste zúženia vozovky chýbajú postranné chodníky, čo má za následok vstupu chodcov do vozovky a k ich stretu s automobilovou dopravou, čo je na prieťahu cesty I. triedy neprípustné. V dvoch prípadoch sa jedná o miesta s nevyhovujúcim smerovým a výškovým vedením komunikácie v kombinácii s úzkou šírkou vozovky.

 

1_66_polomka_bodova_zavada

 

Aktualizované: 4.4.2017

Publikované: 27.1.2017

Aktuálne

Schválené TP 121

Schválené TP 121

01.10.2024
MD SR schválilo:
TP 121 Betónové vozovky na mostných objektoch
Účinnosť od: 01.10.2024
Schválený dodatok k TP 103

Schválený dodatok k TP 103

02.09.2024
MD SR schválilo:
Dodatok č. 1 k TP 103 Projektovanie diaľnic Nadmerná a nadrozmerná doprava
Účinnosť od: 01.09.2024 
BECEP 2024

BECEP 2024

07.11.2023
V dňoch 18.09.2024 – 20.09.2024 sa v hoteli Patria na Štrbskom Plese uskutočnil pod záštitou ministra dopravy 18. ročník konferencie s medzinárodnou účasťou „Bezpečnosť cestnej premávky - BECEP 2024“.

Odkazy

  • Ministerstvo dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja SR
  • Národná diaľničná spoločnosť
  • Užitočné odkazy
  • Technická podpora