Skôr ako začneme: nahliadnite do spracovania vašich osobných údajov

Ak navštívite stránku, ktorá zapisuje cookies, v počítači sa vám vytvorí malý textový súbor, ktorý sa uloží vo vašom prehliadači. Ak rovnakú stránku navštívite nabudúce, pripojíte sa vďaka nemu na web rýchlejšie. Náš web vám ponúkne relevantné informácie a bude sa vám pracovať jednoduchšie.

Súbory cookies používame najmä na anonymnú analýzu návštevnosti a vylepšovanie našich web stránok. Ak si nastavíte blokovanie zápisu cookies do vášho prehliadača, je možné, že web sa spomalí a niektoré jeho časti nemusia fungovať úplne korektne. Viac info k spracúvaniu cookies.

Prejsť na navigáciu

I/66 MK do Majera – most ev. č. 66-070

I/66 MK do Majera – most ev. č. 66-070
Termín začatia stavby:
2017
Termín ukončenia stavby:
2017
Stavebné náklady [€]: 349 756,60
Zhotoviteľ stavby:
Inžinierske stavby, a. s., Košice

Popis rekonštrukcie mosta:

Most sa nachádza na pozemnej komunikácii I/66 a premosťuje miestnu komunikáciu. Dĺžka premostenia je 27,76 m. Dĺžka mosta je 29,35 m. Celková šírka nosnej konštrukcie je 13,76 m. Na spodnej stavbe mosta bola prevedená sanácia mosta (otryskanie poškodeného betónu, ošetrenie výstuže, reprofilácia povrchu, ochranný a zjednocujúci náter). V rámci rekonštrukcie vrchnej stavby mosta budú odstránené všetky časti mostného zvršku: vozovka vrátane izolácie, zábradlie, zvodidlá, rímsy a prechodové oblasti mosta. Pred zhotovením hydroizolácie sa odstránila pôvodná betónová doska a vybudovala sa nová spriahujúca železobetónová doska. Na novú hydroizoláciu mosta sa položila nová vozovka hrúbky 90 mm. Odvodnenie komunikácie je zabezpečené povrchovo priečnym a pozdĺžnym sklonom na svah násypu. Pri opore smer Brezno sú po oboch stranách mostu umiestnené odvodňovacie tvárnice, ktoré zvedú vodu do priekopy a ďalej do kanalizácie. Odvodňovače v nosnej konštrukcie nie sú zabudované. Kvôli revízii verejného osvetlenia počas prevádzky sú navrhnuté služobné chodníky po oboch stranách mostu. Šírka chodníkov je 0,880 m. Na moste nie sú osadené mostné ložiská, nosná konštrukcia je uložená na lepenke. V rámci rekonštrukcie sa zrealizovali pri oboch oporách elastomerné prechodové konštrukcie (kobercové mostné závery) na celú šírku mostu. Rímsy mosta sú prefabrikované, kotvené pod chodníkom. Po oboch stranách mostu sa osadili nové oceľové zvodidlá a namontovalo sa zábradelné zvodidlo s úrovňou zachytenia H2. Súčasťou rekonštrukcie mosta bola aj úprava verejného osvetlenia a výmena obrusnej vrstvy vozovky 200 m pred a 73 m za mostným objektom na celú šírku v hrúbke 50 mm.

 

Aktualizované: 26.6.2018 

Publikované: 26.6.2018

Aktuálne

BECEP 2024

BECEP 2024

07.11.2023
V dňoch 19.09.2024 – 20.09.2024 v priestoroch Hotela Patria****, Štrbské Pleso už po osemnásty krát uskutoční, tak ako aj po minulé roky pod záštitou ministra dopravy (MD) SR, konferencia s medzinárodnou účasťou „Bezpečnosť cestnej premávky „BECEP 2024“.
Všetkých účastníkov na túto konferenciu s medzinárodnou účasťou srdečne pozývame.
Pozvánku s podrobným programom nájdete na: BECEP 2024
Schválené TP 119

Schválené TP 119

03.05.2024
MD SR schválilo:
TP 119 Technologické vybavenie. Spoločné požiadavky
Účinnosť od: 01.05.2024
Schválené TP 73 6101, TP 73 6102, TP 73 6110

Schválené TP 73 6101, TP 73 6102, TP 73 6110

28.03.2024
MD SR schválilo:
TP 73 6101 Projektovanie diaľnic
TP 73 6102 Projektovanie ciest
TP 73 6110 Projektovanie miestnych ciest

Účinnosť od: 01.04.2024
TP 73 6101, TP 73 6102, TP 73 6110 sú súčasťou súboru STN 73 6100, STN 73 6101, STN 73 6102 a STN 73 6110.
Viac informácií nájdete na https://www.normoff.gov.sk/

 

Odkazy

  • Ministerstvo dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja SR
  • Národná diaľničná spoločnosť
  • Užitočné odkazy
  • Technická podpora