Skôr ako začneme: nahliadnite do spracovania vašich osobných údajov

Ak navštívite stránku, ktorá zapisuje cookies, v počítači sa vám vytvorí malý textový súbor, ktorý sa uloží vo vašom prehliadači. Ak rovnakú stránku navštívite nabudúce, pripojíte sa vďaka nemu na web rýchlejšie. Náš web vám ponúkne relevantné informácie a bude sa vám pracovať jednoduchšie.

Súbory cookies používame najmä na anonymnú analýzu návštevnosti a vylepšovanie našich web stránok. Ak si nastavíte blokovanie zápisu cookies do vášho prehliadača, je možné, že web sa spomalí a niektoré jeho časti nemusia fungovať úplne korektne. Viac info k spracúvaniu cookies.

Prejsť na navigáciu

I/50 Trhovište, rekonštrukcia vozovky

I/50 Trhovište, rekonštrukcia vozovky

Predpokladaný termín začatia stavby:
02/2010
Predpokladaný termín ukončenia stavby:
08/2011
Predpokladané celkové náklady stavby [€]:
2 789 482,91
Preinvestované do 31.12.2009 [€]:
90 337
Plán preinvestovania v roku 2010 [€]: 204 230
Zhotoviteľ:

Eurovia cesty a.s.

Účel stavby:

Štátna cesta I/50 medzi Košicami a Michalovcami s pokračovaním na hraničný priechod vo Vyšnom Nemeckom je súčasťou medzinárodného cestného ťahu E 50 a prechádza intravilánom obce Trhovište. V tomto úseku má cesta nevyhovujúce smerové , výškové a šírkové parametre, vozovka vykazuje časté a rozsiahle poruchy.
V rámci rekonštrukcie vozovky bude zrealizovaná výmena celej konštrukcie vozovky s dôrazom na jej odvodnenie. Ďalej bude vozovka doplnená o stúpací pruh, ktorý má zrýchliť premávku na ceste I/50 v dlhom 6% stúpaní. V súvislosti s rekonštrukciou cesty I/50 budú zrekonštruované aj chodníky pre peších a autobusové zastávky. Jestvujúca komunikácia, ktorá má šírku vozovky premennú od 8,5 do 10 m, bude zhomogenizovaná na šírkové usporiadanie vozovky MK 8,5/60 – jazdné pruhy šírky 3,50m so stúpacím pruhom š. 3,5m. Rekonštrukcia vozovky je rozdelená do dvoch úsekov. V prvom úseku km 0,000 – 0,275 sa vymení iba kryt - jestvujúca vrstva krytu, ktorý je poškodený degradáciou vplyvmi času, počasia a dopravy a bude nahradená novou obrusnou vrstvou krytu. V druhom úseku km 0,275 - KÚ bude vymenená celá konštrukcia vozovky. Súčasťou úpravy je aj rekonštrukcia jestvujúcich chodníkov, ich prepojenie novými úsekmi chodníkov a odvedenie povrchových vôd z vozovky a z priľahlého územia a to cestnou dažďovou kanalizáciou. Ďalej budú zrekonštruované dve zastávky autobusov. Celková dĺžka úpravy je 1 134,05 m. Chodníky majú dĺžku 1 143,5 m, cestná kanalizácia má dĺžku 1 132 m z toho nová kanalizácia má dĺžku 399 m. Stavba pozostáva zo šiestich stavebných objektov.

Publikované: 5.12.2008

Aktuálne

Schválené TP 059, TP 104

Schválené TP 059, TP 104

12.01.2024
MD SR schválilo:
TP 059 Zadávanie a výkon diagnostiky mostov
TP 104 Zaťažiteľnosť cestných mostov a lávok
Účinnosť od: 01.01.2024
Schválený dodatok č. 1/2023 k TKP 15

Schválený dodatok č. 1/2023 k TKP 15

12.01.2024
MD SR schválilo:
Dodatok č. 1/2023 k TKP 15
Účinnosť od: 10.12.2023
Rozborová úloha

Rozborová úloha

27.11.2023
RÚ - Analýza možnosti použitia vysokotlakového vodného lúča pri odstraňovaní častí betónových konštrukcií a úpravy povrchu betónu

Odkazy

  • Ministerstvo dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja SR
  • Národná diaľničná spoločnosť
  • Užitočné odkazy
  • Technická podpora