Skôr ako začneme: nahliadnite do spracovania vašich osobných údajov

Ak navštívite stránku, ktorá zapisuje cookies, v počítači sa vám vytvorí malý textový súbor, ktorý sa uloží vo vašom prehliadači. Ak rovnakú stránku navštívite nabudúce, pripojíte sa vďaka nemu na web rýchlejšie. Náš web vám ponúkne relevantné informácie a bude sa vám pracovať jednoduchšie.

Súbory cookies používame najmä na anonymnú analýzu návštevnosti a vylepšovanie našich web stránok. Ak si nastavíte blokovanie zápisu cookies do vášho prehliadača, je možné, že web sa spomalí a niektoré jeho časti nemusia fungovať úplne korektne. Viac info k spracúvaniu cookies.

Prejsť na navigáciu

I/50 Vígľaš – sanácia cesty

I/50 Vígľaš – sanácia cesty
Predpokladaný termín začatia stavby:
10/2008
Predpokladaný termín ukončenia stavby:
06/2009
Predpokladané celkové náklady stavby [€]:
99 748
Preinvestované do 31.12.2008 [€]:
0
Plán preinvestovania v roku 2009 [€]:
99 748
Zhotoviteľ:

Strabag a.s.

Ide o rozostavanú stavbu, ktorej ukončenie je plánované v roku 2009. Stavba v roku 2008 bola financovaná z programu 06 E01 „Podpora obrany“, nakoľko úsek cesty I/50, ktorý je predmetom sanácie sa nachádza na Ministerstvom obrany určenej automobilovej ceste UAC 2. V roku 2009 bude stavba dofinancovaná z programu 06 E01 „Podpora obrany“ vo výške 3 763 523,00 Sk/124 926,08 € (nevyčerpané prostriedky z roku 2008). Zostatok vo výške 3 005 854,40 Sk/99 776,09 € bude vyfinancovaný z programu 0530201 výstavba cestnej siete.

Sanácia pozostáva z opravy vozovky o výmere 2640 m2 odfrézovaním hr. 40 mm a pokládkou obrusnej vrstvy SMA 11 hr. 40 mm a štyroch lokálnych miest o celkovej výmere 414 m2 (64 m2 + 66 m2 + 154 m2 + 130 m2) výmenou konštrukčných vrstiev vozovky hr. 300mm. V roku 2008 bola zrealizovaná oprava dvoch lokálnych porúch o celkovej výmere 193,5 m2 technológiou: frézovanie hr. 50+60mm, vybúranie starých vrstiev hr. 300mm, úprava pláne, podkladný betón C25/30 hr. 220mm, geotextília s funkciou redistibúcie napätí, asfaltová emulzia C60 BP (pred a po použití geotextílie), ložná vrstva AC 22 hr. 80mm, spojovací postrek C 50 BP4, ložná vrstva C22 hr. 60mm.

 

Aktualizované: 9.7.2009

Publikované: 6.3.2009

Aktuálne

Schválené TP 059, TP 104

Schválené TP 059, TP 104

12.01.2024
MD SR schválilo:
TP 059 Zadávanie a výkon diagnostiky mostov
TP 104 Zaťažiteľnosť cestných mostov a lávok
Účinnosť od: 01.01.2024
Schválený dodatok č. 1/2023 k TKP 15

Schválený dodatok č. 1/2023 k TKP 15

12.01.2024
MD SR schválilo:
Dodatok č. 1/2023 k TKP 15
Účinnosť od: 10.12.2023
Rozborová úloha

Rozborová úloha

27.11.2023
RÚ - Analýza možnosti použitia vysokotlakového vodného lúča pri odstraňovaní častí betónových konštrukcií a úpravy povrchu betónu

Odkazy

  • Ministerstvo dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja SR
  • Národná diaľničná spoločnosť
  • Užitočné odkazy
  • Technická podpora