Skôr ako začneme: nahliadnite do spracovania vašich osobných údajov

Ak navštívite stránku, ktorá zapisuje cookies, v počítači sa vám vytvorí malý textový súbor, ktorý sa uloží vo vašom prehliadači. Ak rovnakú stránku navštívite nabudúce, pripojíte sa vďaka nemu na web rýchlejšie. Náš web vám ponúkne relevantné informácie a bude sa vám pracovať jednoduchšie.

Súbory cookies používame najmä na anonymnú analýzu návštevnosti a vylepšovanie našich web stránok. Ak si nastavíte blokovanie zápisu cookies do vášho prehliadača, je možné, že web sa spomalí a niektoré jeho časti nemusia fungovať úplne korektne. Viac info k spracúvaniu cookies.

Prejsť na navigáciu

I/50 - 283 Rožňava, nadcestie

I/50 - 283 Rožňava, nadcestie
Termín začatia stavby:
10/2008
Predpokladaný termín ukončenia stavby:
11/2009
Celkové náklady stavby [€]:
979 453
Preinvestované do 31.12.2008 [€]:
36 330
Plán preinvestovania v roku 2009 [€]:
937 172
Plán preinvestovania v roku 2010 [€]: 5 951
Zhotoviteľ:
Skanska BS

Účel stavby:

Cesta I/50 je súčasťou siete ciest I. triedy a tvorí spojnicu medzi Košicami a Zvolenom. Predmetný úsek cesty sa nachádza v extraviláne mesta Rožňava. Mostný objekt 50-283 je súčasťou cesty I/50. Premosťuje trať ŽSR č. 167 Rožňava – Dobšiná a cestu I/67 Rožňava - Poprad. Mostný objekt bol postavený a odovzdaný do užívania v roku 1975. Od tejto doby sa na mostnom objekte vykonávala len bežná údržba.
V zázname z hlavnej prehliadky mosta sú zdokumentované poruchy na mostnom objekte. Na základe zistených porúch bol stavebný stav mosta hodnotený stupňom „V - zlý“.
Účelom rekonštrukcie mostného objektu je zrekonštruovať mostný zvršok, ktorý je vo veľmi zlom technickom stave a sanovať nosnú konštrukciu a spodnú stavbu objektu.
Zároveň sa rekonštrukciou upravia šírkové pomery na mostnom objekte tak, aby vyhovovali kategórii cestnej komunikácie C 11,5/80.
Navrhovaná úprava cesty a rekonštrukcia mostného objektu je limitovaná jestvujúcim stavom, najmä smerovým a výškovým vedením cesty I/50.
Šírkové usporiadanie na moste sa upraví na kategóriu C 11,5/80.
Celková úprava cesty, vrátane mostného objektu je navrhnutá v dĺžke 125 m.
Obrusnú vrstvu vozovky na ceste navrhujeme hrúbky 40 mm.
Navrhovanou rekonštrukciou mostného objektu a zlepšením jeho stavebno - technického stavu sa zvýši plynulosť a bezpečnosť cestnej premávky v danom úseku cesty.

 

Aktualizované: 9.7.2009


Publikované: 5.12.2008

Aktuálne

Schválené TP 059, TP 104

Schválené TP 059, TP 104

12.01.2024
MD SR schválilo:
TP 059 Zadávanie a výkon diagnostiky mostov
TP 104 Zaťažiteľnosť cestných mostov a lávok
Účinnosť od: 01.01.2024
Schválený dodatok č. 1/2023 k TKP 15

Schválený dodatok č. 1/2023 k TKP 15

12.01.2024
MD SR schválilo:
Dodatok č. 1/2023 k TKP 15
Účinnosť od: 10.12.2023
Rozborová úloha

Rozborová úloha

27.11.2023
RÚ - Analýza možnosti použitia vysokotlakového vodného lúča pri odstraňovaní častí betónových konštrukcií a úpravy povrchu betónu

Odkazy

  • Ministerstvo dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja SR
  • Národná diaľničná spoločnosť
  • Užitočné odkazy
  • Technická podpora