Skôr ako začneme: nahliadnite do spracovania vašich osobných údajov

Ak navštívite stránku, ktorá zapisuje cookies, v počítači sa vám vytvorí malý textový súbor, ktorý sa uloží vo vašom prehliadači. Ak rovnakú stránku navštívite nabudúce, pripojíte sa vďaka nemu na web rýchlejšie. Náš web vám ponúkne relevantné informácie a bude sa vám pracovať jednoduchšie.

Súbory cookies používame najmä na anonymnú analýzu návštevnosti a vylepšovanie našich web stránok. Ak si nastavíte blokovanie zápisu cookies do vášho prehliadača, je možné, že web sa spomalí a niektoré jeho časti nemusia fungovať úplne korektne. Viac info k spracúvaniu cookies.

SSC>Kariéra>Vedúci/a odboru ekonomickej a rozpočtovej správy
Prejsť na navigáciu

Vedúci/a odboru ekonomickej a rozpočtovej správy

Vedúci/a odboru ekonomickej a rozpočtovej správy
Miesto výkonu práce: Dúbravská cesta, Karlova Ves

Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Termín nástupu: 15.7.2025, dohodou
Platové podmienky: 2900,- EUR/mesiac

Pracovná náplň:

  • Riadenie a metodické usmerňovanie činností v oblasti rozpočtu, financovania, účtovníctva a odpisovania majetku v celej organizácii.
  • Zapracovávanie legislatívnych zmien v oblasti ekonomickej a finančnej do vnútorných procesov formou vnútorných organizačných noriem.
  • Tvorba ekonomických analýz a návrh opatrení na zefektívnenie činností organizácie.
  • Zostavovanie návrhu rozpočtu v spolupráci s ostatnými organizačnými zložkami a jeho prerokovanie so zriaďovateľom.
  • Priebežné sledovanie rozpočtu a vypracovávanie návrhov rozpočtových opatrení počas roka.
  • Zodpovednosť za dodržiavanie limitov kapitálových a bežných výdavkov.
  • Zodpovednosť za správne vedenie účtovníctva organizácie.
  • Poskytovanie súčinnosti pri inventarizácii majetku a záväzkov a rozdielu majetku a záväzkov organizácie vrátane vyhotovenia súhrnnej správy.
  • Vedenie účtovnej evidencie dlhodobého hmotného majetku a drobného hmotného majetku.
  • Zaúčtovanie došlých a vydaných faktúr, sledovanie záväzkov a pohľadávok.
  • Zabezpečenie dodržiavania termínov a správnosti vypracovania všetkých predpísaných prehľadov, výkazov a reportov vyplývajúcich z platného Kontraktu ako aj štatistických výkazov a oznámení.
  • Zodpovednosť za všetky operácie spojené s financovaním organizácie.
  • Komunikácia s bankovými inštitúciami a Štátnou pokladnicou, správa bankových účtov.
  • Sledovanie stavov na jednotlivých účtoch a stavu čerpania rozpočtových prostriedkov.
  • Realizácia pokladničných operácií.
  • Predkladanie návrhov riešení, odporúčaní, posúdení a pod. pre rozhodovací proces nadriadeného prípadne GR.
  • Vykonávanie ďalších činností podľa pokynov nadriadeného. Vykonávanie základnej finančnej kontroly v zmysle zákona č. 357/2015 Z.z.
Zamestnanecké benefity:

Ponúkame Vám flexibilný pracovný čas, ktorý Vám umožňuje skĺbiť prácu, rodinu aj koníčky. Sedem dní dovolenky navyše, príspevok na DDS sú len niektoré z benefitov, ktoré ponúkame.

Našim záujmom je aj Váš profesionálny rozvoj v oblastiach súvisiacich s Vašou pracovnou náplňou. So súhlasom priameho nadriadeného môžete absolvovať rôzne vzdelávacie aktivity alebo odborné konferencie.

Kvalifikačné požiadavky: vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore:
ekonomického smeru, verejná správa výhodou

Ostatné znalosti:
  • Microsoft Excel - Pokročilý
  • Microsoft Outlook - Základy
  • Microsoft Word - Základy
  • Podvojné účtovníctvo - Pokročilý
  • SAP - Základy
Prax:

3 roky

Prax na pozícii/v oblasti:

ekonomiky a účtovníctva

Osobnostné predpoklady a zručnosti:

  • zodpovednosť
  • spoľahlivosť
  • svedomitosť
  • flexibilita a aktívny prístup k riešeniu úloh
  • znalosť SAP výhodou

Informácie výberovom konaní:

Vážime si Vaše vzdelanie a doterajšie odborné skúsenosti, pričom ich posúdenie bude súčasťou prvého kola výberového konania, ktoré prebehne formou vyhodnotenia doručených životopisov a sprievodných materiálov. V prípade, že Váš odborný profil bude zodpovedať požiadavkám našej organizácie na danú pozíciu, budeme Vás kontaktovať s pozvaním do druhého kola výberového procesu.

Ak Vás v priebehu jedného mesiaca od uzávierky pracovnej ponuky nebudeme kontaktovať, znamená to, že sme sa rozhodli uprednostniť iných uchádzačov.

Prosíme o zasielanie štruktúrovaného životopisu v slovenskom jazyku.

Ďakujeme všetkým uchádzačom za prejavený záujem. Kontaktovať budeme iba kandidátov, ktorí spĺňajú požadované kritériá.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania 15.7.2025 

Kontakt:
Kontaktná osoba:

Sandra Valettová

poslať životopis: 

https://www.profesia.sk/uchadzac/prihlasenie?refLogin=jobApplication&back_uri=/O5100478&offer_id=5100478&redirect_uri=/job-application-redirect/5100478?_locale%3Dsk%26inc_stat%3D1%26

Stručná charakteristika organizácie:

Slovenská správa ciest je samostatná rozpočtová organizácia zriadená 1.1.1996 Ministerstvom dopravy, pôšt a telekomunikácií Slovenskej republiky (právny nástupca Ministerstvo dopravy a výstavby SR).

Hlavné odborné činnosti organizácie sú zamerané na Investičnú prípravu a výstavbu ciest I. triedy, ich správu a údržbu, centrálnu technickú evidenciu ciest, hospodárenie s vozovkami, mostami, váženie vozidiel, dopravné inžinierstvo, bezpečnosť cestnej premávky, technická normalizácia a technické predpisy rezortu dopravy a prevádzka centrálneho dispečingu dopravnej spravodajskej služby

Počet zamestnancov:

250-499
Informácie o spracúvaní osobných údajov v rámci SSC poskytované podľa čl.13 a 14 Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27.4.2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES( všeobecné nariadenie o ochrane údajov) a v zmysle § 19 zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov nájdete na stránke http://ssc.sk/ v sekcii Pre verejnosť/ochrana osobných údajov, link http://www.ssc.sk/sk/pre-verejnost/ochrana-osobnych-udajov.ssc

Súhlas so správou, spracovaním a uchovaním osobných údajov [DOCX, 12 kB]

 

Aktualizované: 24.6.2025

Publikované: 24.6.2025

Aktuálne

BECEP 2025

BECEP 2025

25.04.2025
V dňoch 24.09.2025 – 26.09.2025 sa v hoteli Patria na Štrbskom Plese uskutoční pod záštitou ministra dopravy 19. ročník konferencie s medzinárodnou účasťou „Bezpečnosť cestnej premávky - BECEP 2025“.
Nový stavebný zákon – usmernenie MD SR

Nový stavebný zákon – usmernenie MD SR

09.04.2025
Nový stavebný zákon – usmernenie
WORKSHOP 2025

WORKSHOP 2025

03.02.2025
Slovenská správa ciest, Úsek technického rozvoja – Odbor technickej normalizácie a hospodárenia s cestnou sieťou zorganizoval v dňoch 10. 03. 2025 až 14. 03. 2025 Workshop pre správcov pozemných komunikácií, ktorí sa uskutočnil vo Vysokých Tatrách, Hotel Átrium, v štyroch turnusoch v týždni od 10. 03. 2025 až 14. 03. 2025.

Odkazy

  • Ministerstvo dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja SR
  • Národná diaľničná spoločnosť
  • Užitočné odkazy
  • Technická podpora