Skôr ako začneme: nahliadnite do spracovania vašich osobných údajov

Ak navštívite stránku, ktorá zapisuje cookies, v počítači sa vám vytvorí malý textový súbor, ktorý sa uloží vo vašom prehliadači. Ak rovnakú stránku navštívite nabudúce, pripojíte sa vďaka nemu na web rýchlejšie. Náš web vám ponúkne relevantné informácie a bude sa vám pracovať jednoduchšie.

Súbory cookies používame najmä na anonymnú analýzu návštevnosti a vylepšovanie našich web stránok. Ak si nastavíte blokovanie zápisu cookies do vášho prehliadača, je možné, že web sa spomalí a niektoré jeho časti nemusia fungovať úplne korektne. Viac info k spracúvaniu cookies.

SSC>Činnosti>Výstavba a rekonštrukcia>Ukončené projekty>Stavby ukončené v 2017>I/66 Železničná vlečka ČSD – most ev. č. 66-072
Prejsť na navigáciu

I/66 Železničná vlečka ČSD – most ev. č. 66-072

I/66 Železničná vlečka ČSD – most ev. č. 66-072
Termín začatia stavby:
2017
Termín ukončenia stavby:
2017
Stavebné náklady [€]: 226 464,32
Zhotoviteľ stavby:
Inžinierske stavby, a. s., Košice

Popis rekonštrukcie mosta:

Most sa nachádza na pozemnej komunikácii I/66 a premosťuje miestnu komunikáciu. Dĺžka premostenia je 19,030 m. Dĺžka mosta je 26,658 m. Celková šírka nosnej konštrukcie je 13,794 m. Ide o rekonštrukciu mosta, pri ktorej sa nezmení jeho zakladanie a opory. Na spodnej stavbe mosta bola prevedená sanácia mosta (otryskanie poškodeného betónu, ošetrenie výstuže, reprofilácia povrchu, ochranný a zjednocujúci náter podhľadu nosnej konštrukcie a spodnej stavby). V rámci rekonštrukcie vrchnej stavby mosta budú odstránené všetky časti mostného zvršku: vozovka vrátane izolácie a betónu po nosnú konštrukciu, zábradlie, zvodidlá, rímsy a prechodové oblasti mosta. Pred zhotovením hydroizolácie sa preveril stav a kvalita betónu nosnej konštrukcie. Na povrchu nosnej konštrukcie sa vyhotovila nová vrstva vyrovnávacieho betónu hrúbky 90 mm pod vozovkou a pod chodníkom na ľavej strane mostu, hrúbka vyrovnávacieho betónu pod chodníkom na pravej strane je premenná od 90 do 180 mm. Na novú hydroizoláciu mosta sa položila nová vozovka hrúbky 90 mm. Odvodnenie komunikácie je zabezpečené povrchovo priečnym a pozdĺžnym sklonom na svah násypu a následne do rigolu pod mostom. Odvodňovače v nosnej konštrukcie nie sú zabudované. Kvôli revízii verejného osvetlenia počas prevádzky sú navrhnuté služobné chodníky po oboch stranách mostu. Šírka chodníkov je 0,88 m. Na moste nie sú zabudované mostné ložiská. Nosná konštrukcia dosky je tuho spojená so zvislými stenami a tvorí jeden statický celok – rám. V rámci rekonštrukcie sa zrealizovali pri oboch oporách elastomerné prechodové konštrukcie (kobercové mostné závery) na celú šírku mostu. Rímsy mosta sú prefabrikované, kotvené pod chodníkom. Po oboch stranách mostu sa osadili nové oceľové zvodidlá a namontovalo sa zábradelné zvodidlo s úrovňou zachytenia H2. Súčasťou rekonštrukcie mosta bola aj úprava verejného osvetlenia a výmena obrusnej vrstvy vozovky 70 m pred a 35 m za mostným objektom na celú šírku v hrúbke 50 mm.

 

 Aktualizované: 26.6.2018

Publikované: 26.6.2018

Aktuálne

Workshop 2024

Workshop 2024

23.02.2024
Slovenská správa ciest, Úsek technického rozvoja – Odbor Cestnej databanky a Odbor technickej normalizácie a hospodárenia s cestnou sieťou organizuje v dňoch 18. 03. 2024 až 22. 03. 2024 ďalšie pracovné stretnutie so správcami cestných komunikácií.
Schválené TP 059, TP 104

Schválené TP 059, TP 104

12.01.2024
MD SR schválilo:
TP 059 Zadávanie a výkon diagnostiky mostov
TP 104 Zaťažiteľnosť cestných mostov a lávok
Účinnosť od: 01.01.2024
Schválený dodatok č. 1/2023 k TKP 15

Schválený dodatok č. 1/2023 k TKP 15

12.01.2024
MD SR schválilo:
Dodatok č. 1/2023 k TKP 15
Účinnosť od: 10.12.2023

Odkazy

  • Ministerstvo dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja SR
  • Národná diaľničná spoločnosť
  • Užitočné odkazy
  • Technická podpora