Skôr ako začneme: nahliadnite do spracovania vašich osobných údajov

Ak navštívite stránku, ktorá zapisuje cookies, v počítači sa vám vytvorí malý textový súbor, ktorý sa uloží vo vašom prehliadači. Ak rovnakú stránku navštívite nabudúce, pripojíte sa vďaka nemu na web rýchlejšie. Náš web vám ponúkne relevantné informácie a bude sa vám pracovať jednoduchšie.

Súbory cookies používame najmä na anonymnú analýzu návštevnosti a vylepšovanie našich web stránok. Ak si nastavíte blokovanie zápisu cookies do vášho prehliadača, je možné, že web sa spomalí a niektoré jeho časti nemusia fungovať úplne korektne. Viac info k spracúvaniu cookies.

Prejsť na navigáciu

I/66 Brezno – obchvat, I. etapa

I/66 Brezno – obchvat, I. etapa
Termín začatia stavby:
2015
Termín ukončenia stavby:
2017
Stavebné náklady [€]: 21 182 646,20
Zhotoviteľ stavby:
ALPINE SLOVAKIA spol. s r.o. Bratislava

Popis projektu:

Účelom projektu je kvalitatívne a kapacitné zlepšenie dôležitého ťahu cesty I/66. Jedná sa o značne využívanú tranzitnú komunikáciu využívanú smerom na Horehronie a tiež cez Mýto pod Ďumbierom smerom na Liptov. Predmetom projektu je rekonštrukcia a výstavba obchvatu s dĺžkou 2,542 km. Trasa obchvatu je navrhnutá prevažne súbežne s územím Európskeho významu Alúvium Hrona vo vzdialenosti cca 150 m za železničnou traťou. Na začiatku úpravy je trasa totožná s existujúcou komunikáciou na ľavom brehu rieky Hron, smerovo a výškovo sa na ňu napojí mimoúrovňovou križovatkou. Po preklenutí Hrona a trate ŽSR mostným objektom sa trasa dostáva do koridoru, ktorého južnú hranicu určuje areál bývalej Mostárne Brezno a severnú hranicu tvorí železničná trať, resp. železničná stanica Brezno. Za areálom Mostárne trasa mostom preklenie Drábsko-Kabátovský potok a zachovávanú železničnú vlečku a pokračuje smerom k ceste Osloboditeľov (II/529). Riešený úsek prvej etapy obchvatu mesta Brezna končí okružnou križovatkou s cestou II/529 pri Baldovskom moste. Navrhovaný obchvat je riešený ako dvojpruhová obojsmerná komunikácia v šírkovom usporiadaní podľa kategórie C 9,5/80.


 

 Aktualizované: 26.6.2018 

Publikované: 26.6.2018

Aktuálne

Schválené TP 059, TP 104

Schválené TP 059, TP 104

12.01.2024
MD SR schválilo:
TP 059 Zadávanie a výkon diagnostiky mostov
TP 104 Zaťažiteľnosť cestných mostov a lávok
Účinnosť od: 01.01.2024
Schválený dodatok č. 1/2023 k TKP 15

Schválený dodatok č. 1/2023 k TKP 15

12.01.2024
MD SR schválilo:
Dodatok č. 1/2023 k TKP 15
Účinnosť od: 10.12.2023
Rozborová úloha

Rozborová úloha

27.11.2023
RÚ - Analýza možnosti použitia vysokotlakového vodného lúča pri odstraňovaní častí betónových konštrukcií a úpravy povrchu betónu

Odkazy

  • Ministerstvo dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja SR
  • Národná diaľničná spoločnosť
  • Užitočné odkazy
  • Technická podpora