Skôr ako začneme: nahliadnite do spracovania vašich osobných údajov

Ak navštívite stránku, ktorá zapisuje cookies, v počítači sa vám vytvorí malý textový súbor, ktorý sa uloží vo vašom prehliadači. Ak rovnakú stránku navštívite nabudúce, pripojíte sa vďaka nemu na web rýchlejšie. Náš web vám ponúkne relevantné informácie a bude sa vám pracovať jednoduchšie.

Súbory cookies používame najmä na anonymnú analýzu návštevnosti a vylepšovanie našich web stránok. Ak si nastavíte blokovanie zápisu cookies do vášho prehliadača, je možné, že web sa spomalí a niektoré jeho časti nemusia fungovať úplne korektne. Viac info k spracúvaniu cookies.

SSC>Činnosti>Výstavba a rekonštrukcia>Ukončené projekty>Stavby ukončené v 2014>Modernizácia a rekonštrukcia mostov ciest I. triedy, mosty v správe SSC IVSC Košice I/77 - 011 Podolínec most
Prejsť na navigáciu

Modernizácia a rekonštrukcia mostov ciest I. triedy, mosty v správe SSC IVSC Košice I/77 - 011 Podolínec most

Modernizácia a rekonštrukcia mostov ciest I. triedy, mosty v správe SSC IVSC Košice I/77 - 011 Podolínec most

Termín začatia stavby:

08/2013

Termín ukončenia stavby:

12/2014

Stavebné práce : cena podľa Zmluvy o dielo spolu s DPH [€]:

648 799,61 €

Stavebné práce : skutočne prestavané spolu s DPH do 31.10.2014 [€]:

571 139,80 €

Zhotoviteľ:

ZIPP Bratislava, spol. s.r.o

Na predmetnom mostnom objekte pokračujú stavebné práce v súlade s Harmonogramom prác. Stavebné práce budú ukončené v Zmluvnom termíne t.j. do 12/2014. Následne budú objednávateľom stavby prevzaté. Stavebná akcia bude v mesiaci 12/2014 daná do užívania. V roku 2015 bude zo strany zhotoviteľa zabezpečené odstránenie drobných nedorobkov a nedostatkov zaznamenaných na preberacom konaní stavby.

Účel stavby:

Cieľom predmetného projektu bola rekonštrukcia nevyhovujúceho stavebno – technického stavu mosta. Jestvujúci mostný objekt ostal zachovaný. Rekonštrukcia pozostávala z vybúrania časti vtokových a výtokových čiel a časť výtokových krídiel, ktoré boli podmyté a vrchná časť čiel na vtokovej a výtokovej strane výšky 1,0m. V poli jestvujúceho mosta sa vybudoval nový klenbový most z plechu vlnovitého profilu , ktorý bol založený na vlastných základových pásoch. Nový most zároveň zabezpečil rozšírenie mosta z pôvodnej kategórie C7,0/80 na C9,5/80, V priestore starého mosta sa priestor medzi novou a starou klenbou vyplnil betónom.

Súčasťou rekonštrukcie mosta bola aj rekonštrukcia priľahlého úseku cesty. Rekonštrukcia spočívala vo výmene konštrukčných vrstiev vozovky, vybudovaní hĺbkového trativodu, dláždenej priekopy a celkovom stabilizovaní násypového telesa cestnej komunikácie vybudovaniu oporného múra. Oporný múr na pravej strane cesty je navrhnutý v celkovej dĺžke 186m z drôtokamenných košov, výšky 1,5 až 4,0m.

Publikované: 6.2.2015

Aktuálne

BECEP 2025

BECEP 2025

25.04.2025
V dňoch 24.09.2025 – 26.09.2025 sa v hoteli Patria na Štrbskom Plese uskutoční pod záštitou ministra dopravy 19. ročník konferencie s medzinárodnou účasťou „Bezpečnosť cestnej premávky - BECEP 2025“.
Nový stavebný zákon – usmernenie MD SR

Nový stavebný zákon – usmernenie MD SR

09.04.2025
Nový stavebný zákon – usmernenie
WORKSHOP 2025

WORKSHOP 2025

03.02.2025
Slovenská správa ciest, Úsek technického rozvoja – Odbor technickej normalizácie a hospodárenia s cestnou sieťou zorganizoval v dňoch 10. 03. 2025 až 14. 03. 2025 Workshop pre správcov pozemných komunikácií, ktorí sa uskutočnil vo Vysokých Tatrách, Hotel Átrium, v štyroch turnusoch v týždni od 10. 03. 2025 až 14. 03. 2025.

Odkazy

  • Ministerstvo dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja SR
  • Národná diaľničná spoločnosť
  • Užitočné odkazy
  • Technická podpora