Skôr ako začneme: nahliadnite do spracovania vašich osobných údajov

Ak navštívite stránku, ktorá zapisuje cookies, v počítači sa vám vytvorí malý textový súbor, ktorý sa uloží vo vašom prehliadači. Ak rovnakú stránku navštívite nabudúce, pripojíte sa vďaka nemu na web rýchlejšie. Náš web vám ponúkne relevantné informácie a bude sa vám pracovať jednoduchšie.

Súbory cookies používame najmä na anonymnú analýzu návštevnosti a vylepšovanie našich web stránok. Ak si nastavíte blokovanie zápisu cookies do vášho prehliadača, je možné, že web sa spomalí a niektoré jeho časti nemusia fungovať úplne korektne. Viac info k spracúvaniu cookies.

SSC>Činnosti>Výstavba a rekonštrukcia>Ukončené projekty>Stavby ukončené v 2014>Modernizácia a rekonštrukcia mostov ciest I. triedy, mosty v správe SSC IVSC Košice I/77 - 011 Podolínec most
Prejsť na navigáciu

Modernizácia a rekonštrukcia mostov ciest I. triedy, mosty v správe SSC IVSC Košice I/77 - 011 Podolínec most

Modernizácia a rekonštrukcia mostov ciest I. triedy, mosty v správe SSC IVSC Košice I/77 - 011 Podolínec most

Termín začatia stavby:

08/2013

Termín ukončenia stavby:

12/2014

Stavebné práce : cena podľa Zmluvy o dielo spolu s DPH [€]:

648 799,61 €

Stavebné práce : skutočne prestavané spolu s DPH do 31.10.2014 [€]:

571 139,80 €

Zhotoviteľ:

ZIPP Bratislava, spol. s.r.o

Na predmetnom mostnom objekte pokračujú stavebné práce v súlade s Harmonogramom prác. Stavebné práce budú ukončené v Zmluvnom termíne t.j. do 12/2014. Následne budú objednávateľom stavby prevzaté. Stavebná akcia bude v mesiaci 12/2014 daná do užívania. V roku 2015 bude zo strany zhotoviteľa zabezpečené odstránenie drobných nedorobkov a nedostatkov zaznamenaných na preberacom konaní stavby.

Účel stavby:

Cieľom predmetného projektu bola rekonštrukcia nevyhovujúceho stavebno – technického stavu mosta. Jestvujúci mostný objekt ostal zachovaný. Rekonštrukcia pozostávala z vybúrania časti vtokových a výtokových čiel a časť výtokových krídiel, ktoré boli podmyté a vrchná časť čiel na vtokovej a výtokovej strane výšky 1,0m. V poli jestvujúceho mosta sa vybudoval nový klenbový most z plechu vlnovitého profilu , ktorý bol založený na vlastných základových pásoch. Nový most zároveň zabezpečil rozšírenie mosta z pôvodnej kategórie C7,0/80 na C9,5/80, V priestore starého mosta sa priestor medzi novou a starou klenbou vyplnil betónom.

Súčasťou rekonštrukcie mosta bola aj rekonštrukcia priľahlého úseku cesty. Rekonštrukcia spočívala vo výmene konštrukčných vrstiev vozovky, vybudovaní hĺbkového trativodu, dláždenej priekopy a celkovom stabilizovaní násypového telesa cestnej komunikácie vybudovaniu oporného múra. Oporný múr na pravej strane cesty je navrhnutý v celkovej dĺžke 186m z drôtokamenných košov, výšky 1,5 až 4,0m.

Publikované: 6.2.2015

Aktuálne

Workshop 2024

Workshop 2024

23.02.2024
Slovenská správa ciest, Úsek technického rozvoja – Odbor Cestnej databanky a Odbor technickej normalizácie a hospodárenia s cestnou sieťou organizuje v dňoch 18. 03. 2024 až 22. 03. 2024 ďalšie pracovné stretnutie so správcami cestných komunikácií.
Schválené TP 059, TP 104

Schválené TP 059, TP 104

12.01.2024
MD SR schválilo:
TP 059 Zadávanie a výkon diagnostiky mostov
TP 104 Zaťažiteľnosť cestných mostov a lávok
Účinnosť od: 01.01.2024
Schválený dodatok č. 1/2023 k TKP 15

Schválený dodatok č. 1/2023 k TKP 15

12.01.2024
MD SR schválilo:
Dodatok č. 1/2023 k TKP 15
Účinnosť od: 10.12.2023

Odkazy

  • Ministerstvo dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja SR
  • Národná diaľničná spoločnosť
  • Užitočné odkazy
  • Technická podpora