SSC>Činnosti>Výstavba a rekonštrukcia>Ukončené projekty>Stavby ukončené v 2014>Modernizácia a rekonštrukcia mostov ciest I. triedy, mosty v správe SSC IVSC Košice I/77 - 011 Podolínec most
Prejsť na navigáciu

Modernizácia a rekonštrukcia mostov ciest I. triedy, mosty v správe SSC IVSC Košice I/77 - 011 Podolínec most

Modernizácia a rekonštrukcia mostov ciest I. triedy, mosty v správe SSC IVSC Košice I/77 - 011 Podolínec most

Termín začatia stavby:

08/2013

Termín ukončenia stavby:

12/2014

Stavebné práce : cena podľa Zmluvy o dielo spolu s DPH [€]:

648 799,61 €

Stavebné práce : skutočne prestavané spolu s DPH do 31.10.2014 [€]:

571 139,80 €

Zhotoviteľ:

ZIPP Bratislava, spol. s.r.o

Na predmetnom mostnom objekte pokračujú stavebné práce v súlade s Harmonogramom prác. Stavebné práce budú ukončené v Zmluvnom termíne t.j. do 12/2014. Následne budú objednávateľom stavby prevzaté. Stavebná akcia bude v mesiaci 12/2014 daná do užívania. V roku 2015 bude zo strany zhotoviteľa zabezpečené odstránenie drobných nedorobkov a nedostatkov zaznamenaných na preberacom konaní stavby.

Účel stavby:

Cieľom predmetného projektu bola rekonštrukcia nevyhovujúceho stavebno – technického stavu mosta. Jestvujúci mostný objekt ostal zachovaný. Rekonštrukcia pozostávala z vybúrania časti vtokových a výtokových čiel a časť výtokových krídiel, ktoré boli podmyté a vrchná časť čiel na vtokovej a výtokovej strane výšky 1,0m. V poli jestvujúceho mosta sa vybudoval nový klenbový most z plechu vlnovitého profilu , ktorý bol založený na vlastných základových pásoch. Nový most zároveň zabezpečil rozšírenie mosta z pôvodnej kategórie C7,0/80 na C9,5/80, V priestore starého mosta sa priestor medzi novou a starou klenbou vyplnil betónom.

Súčasťou rekonštrukcie mosta bola aj rekonštrukcia priľahlého úseku cesty. Rekonštrukcia spočívala vo výmene konštrukčných vrstiev vozovky, vybudovaní hĺbkového trativodu, dláždenej priekopy a celkovom stabilizovaní násypového telesa cestnej komunikácie vybudovaniu oporného múra. Oporný múr na pravej strane cesty je navrhnutý v celkovej dĺžke 186m z drôtokamenných košov, výšky 1,5 až 4,0m.

Publikované: 6.2.2015

Aktuálne

Schválené TKP 9

Schválené TKP 9

07.10.2021
MDV SR schválilo:
TKP 9 Kryty chodníkov a iných plôch z dlažby
Účinnosť od: 20.09.2021
Schválené VL 6.1

Schválené VL 6.1

01.10.2021
MDV SR schválilo:
VL 6.1 Zvislé dopravné značky
Účinnosť od: 01.10.2021
Schválené TKP 27, KLK 1/2021, KLK KB 1/2021, Dodatok č. 1/2021 k TP 064

Schválené TKP 27, KLK 1/2021, KLK KB 1/2021, Dodatok č. 1/2021 k TP 064

24.09.2021
MDV SR schválilo:
TKP 27 Zlepšovanie a stabilizácia zemín
KLK 1/2021 Katalógové listy kameniva
KLK KB 1/2021 Katalógové listy kameniva pre konštrukčné betóny

Účinnosť od: 25.09.2021

Odkazy

  • Ministerstvo dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja SR
  • Národná diaľničná spoločnosť
  • Užitočné odkazy
  • Technická podpora