Skôr ako začneme: nahliadnite do spracovania vašich osobných údajov

Ak navštívite stránku, ktorá zapisuje cookies, v počítači sa vám vytvorí malý textový súbor, ktorý sa uloží vo vašom prehliadači. Ak rovnakú stránku navštívite nabudúce, pripojíte sa vďaka nemu na web rýchlejšie. Náš web vám ponúkne relevantné informácie a bude sa vám pracovať jednoduchšie.

Súbory cookies používame najmä na anonymnú analýzu návštevnosti a vylepšovanie našich web stránok. Ak si nastavíte blokovanie zápisu cookies do vášho prehliadača, je možné, že web sa spomalí a niektoré jeho časti nemusia fungovať úplne korektne. Viac info k spracúvaniu cookies.

Prejsť na navigáciu

I/51 Trnava - severný obchvat, II. etapa km 0,9 - 2,8 a III. etapa km ZÚ - 0,9

I/51 Trnava - severný obchvat, II. etapa km 0,9 - 2,8 a III. etapa km ZÚ - 0,9

Predpokladaný termín začatia stavby:
2009
Predpokladaný termín ukončenia stavby:
2012
Celkové stavebné náklady [€]:

18 866 650

Zhotoviteľ:

TSS GRADE, a.s.

Popis projektu:

Hlavným cieľom projektu bolo vylúčiť tranzitnú dopravu z intravilánu mesta Trnava a tým minimalizovať negatívne vplyvy dopravy na životné prostredie (zníženie hluku a emisného zaťaženia), zvýšiť bezpečnosť cestnej premávky a zlepšiť parametre cesty I/51 (šírkové usporiadanie, smerové a výškové vedenie, návrhová rýchlosť). Výstavba obchvatu pozitívne ovplyvnila možnosti urbanizácie mesta doplnením chýbajúceho segmentu vyššej dopravnej infraštruktúry, ktorá nadviaže na diaľničný privádzač (D1) a na sieť rýchlostných ciest (R1). Územie sa zároveň stalo atraktívnejším pre investorov a prepravcov.

V prípade nerealizovania obchvatu by v ďalších rokoch pribudol počet vozidiel prechádzajúcich mestom, čím by došlo k spomaleniu a zníženiu priepustnosti dopravného prúdu. Nevyhnutné by bolo zriadenie ďalších svetelne riadených križovatiek, zvýšenie počtu radiacich pruhov, čo by vyvolalo potrebu rozšírenia, resp. úpravy križovatiek.

Publikované: 4.12.2008

Aktuálne

Schválené TP 059, TP 104

Schválené TP 059, TP 104

12.01.2024
MD SR schválilo:
TP 059 Zadávanie a výkon diagnostiky mostov
TP 104 Zaťažiteľnosť cestných mostov a lávok
Účinnosť od: 01.01.2024
Schválený dodatok č. 1/2023 k TKP 15

Schválený dodatok č. 1/2023 k TKP 15

12.01.2024
MD SR schválilo:
Dodatok č. 1/2023 k TKP 15
Účinnosť od: 10.12.2023
Rozborová úloha

Rozborová úloha

27.11.2023
RÚ - Analýza možnosti použitia vysokotlakového vodného lúča pri odstraňovaní častí betónových konštrukcií a úpravy povrchu betónu

Odkazy

  • Ministerstvo dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja SR
  • Národná diaľničná spoločnosť
  • Užitočné odkazy
  • Technická podpora