Skôr ako začneme: nahliadnite do spracovania vašich osobných údajov

Ak navštívite stránku, ktorá zapisuje cookies, v počítači sa vám vytvorí malý textový súbor, ktorý sa uloží vo vašom prehliadači. Ak rovnakú stránku navštívite nabudúce, pripojíte sa vďaka nemu na web rýchlejšie. Náš web vám ponúkne relevantné informácie a bude sa vám pracovať jednoduchšie.

Súbory cookies používame najmä na anonymnú analýzu návštevnosti a vylepšovanie našich web stránok. Ak si nastavíte blokovanie zápisu cookies do vášho prehliadača, je možné, že web sa spomalí a niektoré jeho časti nemusia fungovať úplne korektne. Viac info k spracúvaniu cookies.

Prejsť na navigáciu

I/18 - 499 Nižný Hrabovec, nadcestie

I/18 - 499 Nižný Hrabovec, nadcestie
Predpokladaný termín začatia stavby:
04/2009
Predpokladaný termín ukončenia stavby:
11/2010
Predpokladané celkové náklady stavby [€]:
703 445,54
Preinvestované do 31.12.2009 [€]:
648 118,52
Plán preinvestovania v roku 2010 [€]: 0
Zhotoviteľ:
C. M. R. Slovakia, s.r.o.Ľubotice

Účel stavby:

Štátna cesta I/18, ktorej súčasťou je aj mostný objekt č. 499, v km 742,950, je dôležitou spojnicou Slovenska v smere východ – západ. Cesta je v tomto úseku dvojpruhová, obojsmerná, smerovo nerozdelená, kategórie C 9,5/60 a je spojnicou miest Prešov a Michalovce. Na základe hlavnej prehliadky mosta v roku 2003 boli zistené poruchy na nosnej konštrukcii mosta, čo spôsobilo zníženú únosnosť nosnej konštrukcie, stavebno-technický stav mosta je hodnotený stupňom V- zlý.
Účelom rekonštrukcie mosta je zlepšenie jeho stavebno-technického stavu a zvýšenie únosnosti mosta na zaťažovaciu triedu „A“. Šírkové pomery sa na moste upravia na kategóriu C 9,5/60. Stavba je členená na dva stavebné objekty a to Úprava cesty I/18 a samotný most. Cesta sa upraví v dĺžke 150 m na kategóriu C 9,5/60, dĺžka úpravy vyplynula zo zníženia nivelety na moste o cca 18 cm. Mostný objekt križuje železničnú trať č. 193, jeho dĺžka je 14,02 m, je jednopoľový. Jestvujúci mostný zvršok bude odstránený až po nosnú konštrukciu, ktorá sa bude sanovať. Na jestvujúcu nosnú konštrukciu je navrhnutá spriahujúca doska hrúbky 150 – 400 mm.

 

 Aktualizované: 10.5.2010


Publikované: 5.12.2008

Aktuálne

Workshop 2024

Workshop 2024

23.02.2024
Slovenská správa ciest, Úsek technického rozvoja – Odbor Cestnej databanky a Odbor technickej normalizácie a hospodárenia s cestnou sieťou organizuje v dňoch 18. 03. 2024 až 22. 03. 2024 ďalšie pracovné stretnutie so správcami cestných komunikácií.
Schválené TP 059, TP 104

Schválené TP 059, TP 104

12.01.2024
MD SR schválilo:
TP 059 Zadávanie a výkon diagnostiky mostov
TP 104 Zaťažiteľnosť cestných mostov a lávok
Účinnosť od: 01.01.2024
Schválený dodatok č. 1/2023 k TKP 15

Schválený dodatok č. 1/2023 k TKP 15

12.01.2024
MD SR schválilo:
Dodatok č. 1/2023 k TKP 15
Účinnosť od: 10.12.2023

Odkazy

  • Ministerstvo dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja SR
  • Národná diaľničná spoločnosť
  • Užitočné odkazy
  • Technická podpora