Prejsť na navigáciu

I/50 a II/566 Tibava, križovatka

I/50 a II/566 Tibava, križovatka

Termín začatia stavby:
12/2007
Predpokladaný termín ukončenia stavby:
11/2008
Celkové náklady stavby:
34,100 mil. Sk
Preinvestované do 31.12.2007:
2,621 mil. Sk
Plán preinvestovania v roku 2008:
31,206 mil. Sk
Plán preinvestovania v roku 2009: 0,273 mil. Sk
Zhotoviteľ:

Jestvujúca styková križovatka v tvare Y je nehodovým úsekom na ceste I/50, čo je spôsobené hlavne absenciou samostatného odbočovacieho pruhu vľavo v smere Sobrance – Ubľa ( E 50 ). Tento smer je dôležitý z hľadiska zlepšenia prístupu na hranicu s Ukrajinou.
Výstavbou navrhovanej križovatky sa zvýši bezpečnosť všetkých účastníkov cestnej premávky, odstráni dlhé čakanie vozidiel prichádzajúcich z vedľajšieho smeru na hlavnú cestu , alebo odbočujúcich vľavo, čím sa zníži spotreba pohonných hmôt, skráti sa cestovný čas, zníži sa produkcia exhalátov a hluk z dopravy.
Dĺžka úpravy cesty I/50 je 370m s kategóriou 9,5/60 a cesty II/566 je 84m s kategóriou 7,5/60.
Z dôvodu blízkosti a hustoty zástavby je križovatka navrhnutá ako priesečná so samostatným odbočovacím pruhom vľavo. Chodníky sú šírky 2,25m, ich kryt tvorí zámková dlažba s bezbariérovými prechodmi.

 

 

Termín začatia stavby: 12/2007
Predpokladaný termín ukončenia stavby: 11/2008
Celkové náklady stavby: 34,100 mil. Sk
Preinvestované do 31.12.2007: 2,621 mil. Sk
Plán preinvestovania v roku 2008: 31,206 mil. Sk
Plán preinvestovania v roku 2009: 0,273 mil. Sk
Účel stavby:
Jestvujúca styková križovatka v tvare Y je nehodovým úsekom na ceste I/50, čo je spôsobené hlavne absenciou samostatného odbočovacieho pruhu vľavo v smere Sobrance – Ubľa ( E 50 ). Tento smer je dôležitý z hľadiska zlepšenia prístupu na hranicu s Ukrajinou.
Výstavbou navrhovanej križovatky sa zvýši bezpečnosť všetkých účastníkov cestnej premávky, odstráni dlhé čakanie vozidiel prichádzajúcich z vedľajšieho smeru na hlavnú cestu , alebo odbočujúcich vľavo, čím sa zníži spotreba pohonných hmôt, skráti sa cestovný čas, zníži sa produkcia exhalátov a hluk z dopravy.
Dĺžka úpravy cesty I/50 je 370m s kategóriou 9,5/60 a cesty II/566 je 84m s kategóriou 7,5/60.
Z dôvodu blízkosti a hustoty zástavby je križovatka navrhnutá ako priesečná so samostatným odbočovacím pruhom vľavo. Chodníky sú šírky 2,25m, ich kryt tvorí zámková dlažba s bezbariérovými prechodmi.

Publikované: 5.12.2008

Aktuálne

Schválené TKP 9

Schválené TKP 9

07.10.2021
MDV SR schválilo:
TKP 9 Kryty chodníkov a iných plôch z dlažby
Účinnosť od: 20.09.2021
Schválené VL 6.1

Schválené VL 6.1

01.10.2021
MDV SR schválilo:
VL 6.1 Zvislé dopravné značky
Účinnosť od: 01.10.2021
Schválené TKP 27, KLK 1/2021, KLK KB 1/2021, Dodatok č. 1/2021 k TP 064

Schválené TKP 27, KLK 1/2021, KLK KB 1/2021, Dodatok č. 1/2021 k TP 064

24.09.2021
MDV SR schválilo:
TKP 27 Zlepšovanie a stabilizácia zemín
KLK 1/2021 Katalógové listy kameniva
KLK KB 1/2021 Katalógové listy kameniva pre konštrukčné betóny

Účinnosť od: 25.09.2021

Odkazy

  • Ministerstvo dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja SR
  • Národná diaľničná spoločnosť
  • Užitočné odkazy
  • Technická podpora