Prejsť na navigáciu

I/50 a II/566 Tibava, križovatka

I/50 a II/566 Tibava, križovatka

Termín začatia stavby:
12/2007
Predpokladaný termín ukončenia stavby:
11/2008
Celkové náklady stavby:
34,100 mil. Sk
Preinvestované do 31.12.2007:
2,621 mil. Sk
Plán preinvestovania v roku 2008:
31,206 mil. Sk
Plán preinvestovania v roku 2009: 0,273 mil. Sk
Zhotoviteľ:

Jestvujúca styková križovatka v tvare Y je nehodovým úsekom na ceste I/50, čo je spôsobené hlavne absenciou samostatného odbočovacieho pruhu vľavo v smere Sobrance – Ubľa ( E 50 ). Tento smer je dôležitý z hľadiska zlepšenia prístupu na hranicu s Ukrajinou.
Výstavbou navrhovanej križovatky sa zvýši bezpečnosť všetkých účastníkov cestnej premávky, odstráni dlhé čakanie vozidiel prichádzajúcich z vedľajšieho smeru na hlavnú cestu , alebo odbočujúcich vľavo, čím sa zníži spotreba pohonných hmôt, skráti sa cestovný čas, zníži sa produkcia exhalátov a hluk z dopravy.
Dĺžka úpravy cesty I/50 je 370m s kategóriou 9,5/60 a cesty II/566 je 84m s kategóriou 7,5/60.
Z dôvodu blízkosti a hustoty zástavby je križovatka navrhnutá ako priesečná so samostatným odbočovacím pruhom vľavo. Chodníky sú šírky 2,25m, ich kryt tvorí zámková dlažba s bezbariérovými prechodmi.

 

 

Termín začatia stavby: 12/2007
Predpokladaný termín ukončenia stavby: 11/2008
Celkové náklady stavby: 34,100 mil. Sk
Preinvestované do 31.12.2007: 2,621 mil. Sk
Plán preinvestovania v roku 2008: 31,206 mil. Sk
Plán preinvestovania v roku 2009: 0,273 mil. Sk
Účel stavby:
Jestvujúca styková križovatka v tvare Y je nehodovým úsekom na ceste I/50, čo je spôsobené hlavne absenciou samostatného odbočovacieho pruhu vľavo v smere Sobrance – Ubľa ( E 50 ). Tento smer je dôležitý z hľadiska zlepšenia prístupu na hranicu s Ukrajinou.
Výstavbou navrhovanej križovatky sa zvýši bezpečnosť všetkých účastníkov cestnej premávky, odstráni dlhé čakanie vozidiel prichádzajúcich z vedľajšieho smeru na hlavnú cestu , alebo odbočujúcich vľavo, čím sa zníži spotreba pohonných hmôt, skráti sa cestovný čas, zníži sa produkcia exhalátov a hluk z dopravy.
Dĺžka úpravy cesty I/50 je 370m s kategóriou 9,5/60 a cesty II/566 je 84m s kategóriou 7,5/60.
Z dôvodu blízkosti a hustoty zástavby je križovatka navrhnutá ako priesečná so samostatným odbočovacím pruhom vľavo. Chodníky sú šírky 2,25m, ich kryt tvorí zámková dlažba s bezbariérovými prechodmi.

Publikované: 5.12.2008

Aktuálne

Schválené TP 116

Schválené TP 116

01.07.2020
MDV SR schválilo:
TP 116 Inšpekcia tunelov
Účinnosť od: 01.07.2020
Schválené TP 093 a TP 115

Schválené TP 093 a TP 115

01.06.2020
MDV SR schválilo:
TP 093 Centrálny riadiaci systém a vizualizácia – Tunely
TP 115 Osvetlenie cestných tunelov

Účinnosť od: 01.06.2020
Schválené dodatok č. 1 k TP 038, Dodatok č. 1 ku KLK KB 1/2013

Schválené dodatok č. 1 k TP 038, Dodatok č. 1 ku KLK KB 1/2013

04.05.2020
MDV SR schválilo:
Dodatok č. 1/2020 k TP 038,
Dodatok č. 1/2020 ku KLK KB 1/2013

Účinnosť od: 01.05.2020

Odkazy

  • Ministerstvo dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja SR
  • Národná diaľničná spoločnosť
  • Užitočné odkazy
  • Technická podpora