SSC>Činnosti>Výstavba a rekonštrukcia>Stavby ukončené v 2014>Modernizácia a rekonštrukcia mostov ciest I. triedy, mosty v správe SSC IVSC Košice I/77 - 011 Podolínec most
Prejsť na navigáciu

Modernizácia a rekonštrukcia mostov ciest I. triedy, mosty v správe SSC IVSC Košice I/77 - 011 Podolínec most

Modernizácia a rekonštrukcia mostov ciest I. triedy, mosty v správe SSC IVSC Košice I/77 - 011 Podolínec most

Termín začatia stavby:

08/2013

Termín ukončenia stavby:

12/2014

Stavebné práce : cena podľa Zmluvy o dielo spolu s DPH [€]:

648 799,61 €

Stavebné práce : skutočne prestavané spolu s DPH do 31.10.2014 [€]:

571 139,80 €

Zhotoviteľ:

ZIPP Bratislava, spol. s.r.o

Na predmetnom mostnom objekte pokračujú stavebné práce v súlade s Harmonogramom prác. Stavebné práce budú ukončené v Zmluvnom termíne t.j. do 12/2014. Následne budú objednávateľom stavby prevzaté. Stavebná akcia bude v mesiaci 12/2014 daná do užívania. V roku 2015 bude zo strany zhotoviteľa zabezpečené odstránenie drobných nedorobkov a nedostatkov zaznamenaných na preberacom konaní stavby.

Účel stavby:

Cieľom predmetného projektu bola rekonštrukcia nevyhovujúceho stavebno – technického stavu mosta. Jestvujúci mostný objekt ostal zachovaný. Rekonštrukcia pozostávala z vybúrania časti vtokových a výtokových čiel a časť výtokových krídiel, ktoré boli podmyté a vrchná časť čiel na vtokovej a výtokovej strane výšky 1,0m. V poli jestvujúceho mosta sa vybudoval nový klenbový most z plechu vlnovitého profilu , ktorý bol založený na vlastných základových pásoch. Nový most zároveň zabezpečil rozšírenie mosta z pôvodnej kategórie C7,0/80 na C9,5/80, V priestore starého mosta sa priestor medzi novou a starou klenbou vyplnil betónom.

Súčasťou rekonštrukcie mosta bola aj rekonštrukcia priľahlého úseku cesty. Rekonštrukcia spočívala vo výmene konštrukčných vrstiev vozovky, vybudovaní hĺbkového trativodu, dláždenej priekopy a celkovom stabilizovaní násypového telesa cestnej komunikácie vybudovaniu oporného múra. Oporný múr na pravej strane cesty je navrhnutý v celkovej dĺžke 186m z drôtokamenných košov, výšky 1,5 až 4,0m.

Publikované: 6.2.2015

Aktuálne

Rozborová úloha

Rozborová úloha

17.12.2018
Požiadavky na technologické zariadenia a inteligentné dopravné systémy na pozemných komunikáciách
Schválené TKP 15, TKP 18, TKP 19, TP 004

Schválené TKP 15, TKP 18, TKP 19, TP 004

30.11.2018
MDV SR schválilo TKP 15, TKP 18, TKP 19, TP 004
Betónové konštrukcie všeobecne
Betón na konštrukcie
Predpäté betónové konštrukcie
Použitie ťaženého predrveného kameniva v nestmelených vrstvách konštrukií vozoviek
Účinnosť od: 01.12.2018
Schválený dodatok č. 1 k TP 047

Schválený dodatok č. 1 k TP 047

19.11.2018
MDV SR schválilo Dodatok č.1/2018 k TP 047
Katalóg technológií na opravy základných typov porúch vozoviek
Účinnosť od: 20.11.2018

Odkazy

  • Ministerstvo dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja SR
  • Národná diaľničná spoločnosť
  • Užitočné odkazy
  • Technická podpora