SSC>Činnosti>Výstavba a rekonštrukcia>Stavby ukončené v 2014>Modernizácia a rekonštrukcia mostov ciest I. triedy, mosty v správe SSC IVSC Košice I/77 - 011 Podolínec most
Prejsť na navigáciu

Modernizácia a rekonštrukcia mostov ciest I. triedy, mosty v správe SSC IVSC Košice I/77 - 011 Podolínec most

Modernizácia a rekonštrukcia mostov ciest I. triedy, mosty v správe SSC IVSC Košice I/77 - 011 Podolínec most

Termín začatia stavby:

08/2013

Termín ukončenia stavby:

12/2014

Stavebné práce : cena podľa Zmluvy o dielo spolu s DPH [€]:

648 799,61 €

Stavebné práce : skutočne prestavané spolu s DPH do 31.10.2014 [€]:

571 139,80 €

Zhotoviteľ:

ZIPP Bratislava, spol. s.r.o

Na predmetnom mostnom objekte pokračujú stavebné práce v súlade s Harmonogramom prác. Stavebné práce budú ukončené v Zmluvnom termíne t.j. do 12/2014. Následne budú objednávateľom stavby prevzaté. Stavebná akcia bude v mesiaci 12/2014 daná do užívania. V roku 2015 bude zo strany zhotoviteľa zabezpečené odstránenie drobných nedorobkov a nedostatkov zaznamenaných na preberacom konaní stavby.

Účel stavby:

Cieľom predmetného projektu bola rekonštrukcia nevyhovujúceho stavebno – technického stavu mosta. Jestvujúci mostný objekt ostal zachovaný. Rekonštrukcia pozostávala z vybúrania časti vtokových a výtokových čiel a časť výtokových krídiel, ktoré boli podmyté a vrchná časť čiel na vtokovej a výtokovej strane výšky 1,0m. V poli jestvujúceho mosta sa vybudoval nový klenbový most z plechu vlnovitého profilu , ktorý bol založený na vlastných základových pásoch. Nový most zároveň zabezpečil rozšírenie mosta z pôvodnej kategórie C7,0/80 na C9,5/80, V priestore starého mosta sa priestor medzi novou a starou klenbou vyplnil betónom.

Súčasťou rekonštrukcie mosta bola aj rekonštrukcia priľahlého úseku cesty. Rekonštrukcia spočívala vo výmene konštrukčných vrstiev vozovky, vybudovaní hĺbkového trativodu, dláždenej priekopy a celkovom stabilizovaní násypového telesa cestnej komunikácie vybudovaniu oporného múra. Oporný múr na pravej strane cesty je navrhnutý v celkovej dĺžke 186m z drôtokamenných košov, výšky 1,5 až 4,0m.

Publikované: 6.2.2015

Aktuálne

Schválené TP 018, TP 048, TP 085, VL 1

Schválené TP 018, TP 048, TP 085, VL 1

03.06.2019
MDV SR schválilo TP 018, TP 048, TP 085, VL 1
TP 018 Zásady navrhovania prvkov upokojovania dopravy na úsekoch cestných prieťahov v obciach a mestách (Upokojovanie dopravy)
TP 048 Navrhovanie debarierizačných opatrení pre osoby s obmedzenou schopnosťou pohybu a orientácie na pozemných komunikáciách
TP 085 Navrhovanie cyklistickej infraštruktúry
VL 1 Vozovky a krajnice

Účinnosť od: 10.06.2019

Schválené TP 023, TP 110, TKP 10

Schválené TP 023, TP 110, TKP 10

03.06.2019
MDV SR schválilo TP 023, TP 110, TKP 10
TP 023 Použitie, kvalita a systém hodnotenia dopravných a parkovacích zariadení
TP 110 Vodiace steny
TKP 10 Záchytné bezpečnostné zariadenia

Účinnosť od: 01.06.2019

Schválené TP 010, TP 037, TP 108, TP 109

Schválené TP 010, TP 037, TP 108, TP 109

03.06.2019
MDV SR schválilo TP 010, TP 037, TP 108, TP 109
TP 010 Zvodidlá na pozemných komunikáciách
TP 037 Zvodidlá na pozemných komunikáciách. Betónové zvodidlá
TP 108 Zvodidlá na pozemných komunikáciách. Oceľové zvodidlá

TP 109 Zvodidlá na pozemných komunikáciách. Dočasné zvodidlá
Účinnosť od: 01.06.2019

Odkazy

  • Ministerstvo dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja SR
  • Národná diaľničná spoločnosť
  • Užitočné odkazy
  • Technická podpora