Meszaros
Dohnal Ivan
2019-03-19T15:16:08Z
2019-03-19T15:16:08Z
15.00
11325
18960
120
15
False
False
Prehľad KNL na cestách I. a II. triedy v SR v roku 2010 |
Správa a údržba |
Číslo cesty |
KNL (km) |
Dĺžka (km) |
Intravilán/ |
|
Závažnosť DN
Z toho |
|
|
Následky DN |
|
Klasifikácia KNL podľa HN |
|
|
Od |
Do |
|
Extravilán |
Počet DN |
|
|
|
SZ |
ŤZ |
ĽZ |
MŠ |
SaÚ |
SR |
|
Opak. KNL |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BRATISLAVA-VIDIEK |
502 |
23.8 |
24.3 |
0.5 |
EX |
5 |
|
0 |
1 |
2 |
0 |
1 |
4 |
|
15.5 |
1 |
30 |
|
NITRA |
51 |
176 |
176.5 |
0.5 |
EX |
11 |
|
0 |
0 |
4 |
0 |
0 |
5 |
|
36.1 |
2 |
12 |
*** |
NITRA |
64 |
67 |
67.400000000000006 |
0.4 |
IN |
12 |
|
0 |
0 |
4 |
0 |
0 |
4 |
|
56.2 |
1 |
|
3 |
|
NITRA |
65 |
27 |
27.5 |
0.5 |
EX |
10 |
|
0 |
0 |
4 |
0 |
0 |
6 |
|
59.7 |
3 |
17 |
|
TOPOĽČANY |
499 |
102.4 |
102.9 |
0.5 |
IN |
9 |
|
0 |
0 |
7 |
0 |
0 |
8 |
|
22.6 |
1 |
21 |
|
TRENČÍN |
50 |
119.15 |
119.5 |
0.35 |
EX |
7 |
|
0 |
0 |
3 |
0 |
0 |
5 |
|
16.7 |
2 |
16 |
|
TRENČÍN |
61 |
124.85 |
125.35 |
0.5 |
IN |
11 |
|
0 |
0 |
3 |
0 |
0 |
3 |
|
38.5 |
1 |
11 |
|
TRENČÍN |
507 |
134.5 |
134.9 |
0.4 |
IN |
7 |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
21.6 |
3 |
22 |
|
SDN VDN ODN |
Tis. EUR |
Správa a údržba |
Číslo cesty |
KNL (km) |
Dĺžka (km) |
Intravilán/ |
|
Závažnosť DN
Z toho |
|
|
Následky DN |
|
Klasifikácia KNL podľa HN |
|
|
Od |
Do |
|
Extravilán |
Počet DN |
|
|
|
SZ |
ŤZ |
ĽZ |
MŠ |
SaÚ |
SR |
|
Opak. KNL |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ČADCA |
11 |
413.45 |
413.95 |
0.5 |
IN |
17 |
|
1 |
2 |
5 |
1 |
1 |
3 |
|
19.600000000000001 |
1 |
|
2 |
|
ČADCA |
11 |
433.5 |
434 |
0.5 |
EX |
11 |
|
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
2 |
|
51.3 |
5 |
10 |
|
ČADCA |
11 |
434.7 |
435.2 |
0.5 |
EX |
11 |
|
0 |
1 |
1 |
0 |
1 |
0 |
|
64.2 |
4 |
|
9 |
|
ČADCA |
487 |
57.9 |
58.3 |
0.4 |
EX |
9 |
|
0 |
1 |
2 |
0 |
1 |
1 |
|
12.1 |
3 |
|
8 |
*** |
ČADCA |
487 |
59.95 |
60.4 |
0.45 |
IN |
11 |
|
0 |
0 |
5 |
0 |
0 |
5 |
|
18.5 |
2 |
|
6 |
|
LUČENEC |
75 |
193.6 |
193.93 |
0.33 |
IN |
15 |
|
0 |
2 |
8 |
0 |
2 |
8 |
|
35.200000000000003 |
1 |
|
1 |
|
POVAŢSKÁ BYSTRICA |
61 |
137.4 |
137.9 |
0.5 |
EX |
10 |
|
0 |
0 |
6 |
0 |
0 |
12 |
|
31.7 |
1 |
15 |
|
ZVOLEN |
50 |
242 |
242.5 |
0.5 |
EX |
8 |
|
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
2 |
|
88.3 |
1 |
26 |
|
ŢIAR NAD HRONOM |
65 |
72 |
72.5 |
0.5 |
EX |
8 |
|
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
4 |
|
59.3 |
2 |
25 |
|
ŢIAR NAD HRONOM |
65 |
73.099999999999994 |
73.599999999999994 |
0.5 |
EX |
10 |
|
0 |
0 |
5 |
0 |
0 |
12 |
|
82.8 |
1 |
14 |
|
ŢILINA |
18 |
453.8 |
454.3 |
0.5 |
IN |
14 |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
80.900000000000006 |
1 |
|
4 |
*** |
ŢILINA |
18 |
466.9 |
467.32 |
0.42 |
EX |
8 |
|
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
|
59 |
2 |
18 |
|
ŢILINA |
18 |
469.5 |
470 |
0.5 |
EX |
8 |
|
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
|
59.5 |
3 |
24 |
|
SDN VDN ODN |
Tis. EUR |
Správa a údržba |
Číslo cesty |
KNL (km) |
Dĺžka (km) |
Intravilán/ |
|
Závažnosť DN
Z toho |
|
|
Následky DN |
|
Klasifikácia KNL podľa HN |
|
|
Od |
Do |
|
Extravilán |
Počet DN |
|
|
|
SZ |
ŤZ |
ĽZ |
MŠ |
SaÚ |
SR |
Opak. KNL |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BARDEJOV |
73 |
14.5 |
15 |
0.5 |
EX |
8 |
|
1 |
1 |
1 |
1 |
1 |
2 |
|
48.8 |
1 |
23 |
MICHALOVCE |
50 |
501.8 |
502.3 |
0.5 |
IN |
10 |
|
0 |
1 |
4 |
0 |
1 |
6 |
|
26.7 |
1 |
13 |
POPRAD |
18 |
602.6 |
603.1 |
0.5 |
EX |
9 |
|
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
2 |
|
55.5 |
2 |
20 |
POPRAD |
67 |
94.9 |
95.4 |
0.5 |
EX |
9 |
|
0 |
1 |
5 |
0 |
1 |
5 |
|
37.200000000000003 |
1 |
19 |
PREŠOV |
18 |
687.02 |
687.5 |
0.48 |
IN |
12 |
|
1 |
1 |
4 |
1 |
0 |
7 |
|
46.6 |
1 |
|
5 |
PREŠOV |
68 |
66.099999999999994 |
66.400000000000006 |
0.3 |
EX |
7 |
|
0 |
1 |
2 |
0 |
1 |
2 |
|
32.200000000000003 |
2 |
|
7 |
ROŢŇAVA |
50 |
357.6 |
358.06 |
0.46 |
EX |
7 |
|
0 |
1 |
4 |
0 |
2 |
4 |
|
32.700000000000003 |
1 |
27 |
SPIŠSKÁ NOVÁ VES |
536 |
25.5 |
26 |
0.5 |
EX |
6 |
|
0 |
1 |
3 |
0 |
1 |
2 |
|
14 |
2 |
29 |
SPIŠSKÁ NOVÁ VES |
547 |
52 |
52.5 |
0.5 |
EX |
6 |
|
1 |
4 |
6 |
1 |
3 |
10 |
|
26.7 |
1 |
28 |
SDN VDN ODN |
Tis. EUR |
V y sve tl i vk y k ta b u ľká m “ P re h ľa d KNL n a ce stá ch I . a I I . trie d y“ |
KNL - kritická nehodová lokalita je lokalita s evi dent ne vysokým počtom dopravných nehôd. Na to, aby sa nehodová lokalita stala kri tickou musí byť splnená |
podmi enka, ţe skutočný počet dopravných nehôd na nej vz niknutý je väčší ako kritický počet nehôd. Kritický počet dopravných nehôd sa urč í exaktným postupom. |
Opakujúce sa KNL - za opakujúcu sa kritickú nehodovú lokalitu sa povaţuje taká KNL, kde sa počas uplynulých 5 rokov sústavne vyskyto val vysoký počet |
dopravných nehôd, pres ahuj úci stanovenú hranicu kritického počtu dopravných nehôd. |
Poznámka : Hvi ezdičky *** , označujú opakuj úcu sa KNL. |
Závažnosť DN: |
SDN - smrteľ ná dopravná nehoda pri ktorej došlo k smrteľném u zraneni u účastníka nehody, |
VDN - váţna dopravná nehoda pri ktorej bol smrteľne, al ebo ťaţko zranení aspoň jeden účastník dopravnej nehody , |
ODN - osobné dopravné nehody pri ktorej vznikne újma na zdraví ľudí ( dôjde k smrteľnému, ťaţkém u aleb o ľahkému zraneniu ). |
Násl edky DN : |
SZ - smrteľ ne zranená osoba, ŤZ - ť aţko zranená osoba, |
ĽZ - ľahko zranená osoba, |
MŠ - materiál na škoda v tis. EUR podľ a odhadu pol ície. |
Ukazovateľ HN pre učenie KNL a pre klasifikáciu KNL: |
HN - hustota nehôd ( počet dopravných nehôd na 1 km dĺţky cesty [DN. km-1] ), SaÚ - (správa a údrţba ciest ), |
SR - Slovensko, Intravil án - v obci, |
Extravilán - mimo obce. |
False
False