Meszaros
Dohnal Ivan
2019-03-19T15:15:57Z
2019-03-19T15:15:57Z
15.00
11325
18960
120
15
False
False
Prehľad KNL na cestách I. a II. triedy v SR v roku 2009 |
UKAZOVATEĽ: HN |
Správa a údržba |
Číslo cesty |
KNL (km) |
Dĺžka (km) |
Intravilán/ |
|
Závažnosť DN
Z toho |
|
|
Následky DN |
|
Klasifikácia KNL podľa HN |
|
|
Od |
Do |
|
Extravilán |
Počet DN |
|
|
|
SZ |
ŤZ |
ĽZ |
MŠ
Tis. EUR |
SaÚ |
SR |
Opak. KNL |
|
|
|
|
|
|
|
SDN |
VDN |
ODN |
|
|
|
|
|
|
|
|
BRATISLAVA-VIDIEK |
61 |
14.9 |
15.1 |
0.2 |
EX |
6 |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
33 |
2 |
12 |
|
BRATISLAVA-VIDIEK |
502 |
15 |
15 |
0 |
EX |
6 |
|
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
|
24.8 |
1 |
1 |
|
NITRA |
51 |
175.8 |
176.2 |
0.4 |
EX |
22 |
|
0 |
0 |
4 |
0 |
0 |
5 |
|
71.2 |
1 |
4 |
*** |
NITRA |
51 |
176.5 |
177 |
0.5 |
EX |
10 |
|
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
|
47.6 |
2 |
22 |
|
NITRA |
513 |
29.5 |
30 |
0.5 |
EX |
8 |
|
0 |
0 |
3 |
0 |
0 |
4 |
|
29.1 |
3 |
29 |
|
SENICA |
51 |
103 |
103.1 |
0.1 |
EX |
6 |
|
1 |
1 |
2 |
1 |
1 |
3 |
|
39.1 |
1 |
3 |
|
TRENČÍN |
61 |
132.94999999999999 |
133.25 |
0.3 |
EX |
8 |
|
0 |
0 |
4 |
0 |
0 |
5 |
|
13.5 |
1 |
14 |
|
TRENČÍN |
507 |
132.1 |
132.6 |
0.5 |
EX |
7 |
|
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
2 |
|
20.6 |
2 |
31 |
|
TRNAVA |
51 |
126.5 |
127 |
0.5 |
IN |
12 |
|
0 |
0 |
5 |
0 |
0 |
5 |
|
49.9 |
2 |
19 |
*** |
TRNAVA |
51 |
130 |
130.5 |
0.5 |
EX |
9 |
|
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
4 |
|
65.400000000000006 |
4 |
25 |
|
TRNAVA |
513 |
7.1 |
7.6 |
0.5 |
EX |
9 |
|
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
2 |
|
39.5 |
3 |
24 |
|
TRNAVA |
560 |
2.8 |
3 |
0.2 |
EX |
7 |
|
0 |
0 |
4 |
0 |
0 |
5 |
|
35.5 |
1 |
7 |
|
BANSKÁ BYSTRICA |
66 |
79.8 |
80.3 |
0.5 |
EX |
7 |
|
2 |
2 |
5 |
2 |
1 |
4 |
|
57.7 |
1 |
30 |
|
ČADCA |
11 |
408.1 |
408.5 |
0.4 |
EX |
12 |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
47.8 |
1 |
11 |
|
ČADCA |
11 |
434 |
434.5 |
0.5 |
IN |
13 |
|
0 |
1 |
2 |
0 |
1 |
1 |
|
30 |
2 |
16 |
*** |
ČADCA |
487 |
57.8 |
58.3 |
0.5 |
EX |
10 |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
23.5 |
3 |
21 |
|
LIPTOVSKÝ MIKULÁŠ |
18 |
548.9 |
549.36 |
0.46 |
IN |
10 |
|
0 |
0 |
4 |
0 |
0 |
7 |
|
39.9 |
1 |
20 |
|
MARTIN |
18 |
480.2 |
480.7 |
0.5 |
EX |
13 |
|
0 |
3 |
7 |
0 |
3 |
4 |
|
43.5 |
1 |
15 |
|
MARTIN |
18 |
485.75 |
486.23 |
0.48 |
EX |
9 |
|
0 |
1 |
6 |
0 |
1 |
7 |
|
57.6 |
2 |
23 |
*** |
POVAŢSKÁ BYSTRICA |
61 |
169.1 |
169.6 |
0.5 |
IN |
12 |
|
0 |
1 |
4 |
0 |
1 |
3 |
|
76.900000000000006 |
1 |
18 |
*** |
PRIEVIDZA |
64 |
144.9 |
145.4 |
0.5 |
EX |
8 |
|
0 |
2 |
4 |
0 |
3 |
6 |
|
21.4 |
1 |
28 |
|
ZVOLEN |
50 |
225.8 |
226.1 |
0.3 |
EX |
10 |
|
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
55.6 |
1 |
8 |
|
ŢILINA |
18 |
453.5 |
453.95 |
0.45 |
EX |
14 |
|
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
|
62.5 |
2 |
10 |
*** |
ŢILINA |
583 |
19.8 |
20 |
0.2 |
EX |
9 |
|
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
2 |
|
39.799999999999997 |
1 |
5 |
|
Správa a údržba |
Číslo cesty |
KNL (km) |
Dĺžka (km) |
Intravilán/ Extravilá |
|
Závažnosť DN
Z toho |
|
|
Následky DN |
|
Klasifikácia KNL podľa HN |
|
|
Od |
Do |
|
n |
Počet |
|
|
OD |
SZ |
ŤZ |
ĽZ |
MŠ |
SaÚ |
SR |
Opak. KNL |
|
|
|
|
|
|
DN |
SDN |
VDN |
N |
|
|
|
Tis. |
EUR |
|
|
|
BARDEJOV |
77 |
61.55 |
62 |
0.45 |
IN |
14 |
0 |
1 |
5 |
0 |
1 |
5 |
|
41.2 |
1 |
9 |
|
BARDEJOV |
545 |
15 |
15.5 |
0.5 |
EX |
6 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
|
17.8 |
2 |
32 |
|
KOŠICE-VIDIEK |
50 |
457 |
457.5 |
0.5 |
EX |
8 |
0 |
1 |
4 |
0 |
1 |
3 |
|
32 |
2 |
27 |
|
KOŠICE-VIDIEK |
552 |
13 |
13.2 |
0.2 |
EX |
7 |
0 |
1 |
5 |
0 |
2 |
8 |
|
32.5 |
1 |
6 |
|
POPRAD |
18 |
608.20000000000005 |
608.5 |
0.3 |
EX |
8 |
0 |
1 |
3 |
0 |
1 |
3 |
|
23.6 |
1 |
13 |
|
POPRAD |
67 |
93.65 |
94.1 |
0.45 |
EX |
11 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
2 |
|
64.5 |
2 |
17 |
|
PREŠOV |
18 |
676.5 |
677 |
0.5 |
EX |
8 |
0 |
1 |
2 |
0 |
2 |
2 |
|
41.7 |
1 |
26 |
|
VRANOV |
556 |
2.4 |
2.5 |
0.1 |
EX |
6 |
0 |
0 |
2 |
0 |
0 |
5 |
|
27 |
1 |
2 |
|
V ysv etliv k y k tab u ľká m “ Prehľ ad KNL na ce stách I . a II. t ried y“ |
KNL - kritická nehodová lokalita je lokalita s evidentne vysokým počtom dopravných nehôd. Na to, aby sa nehodová lokalita stala kritickou musí byť |
splnená podmienka, ţe skutočný počet dopravných nehôd na nej vzniknutý je väčší ako kritický počet nehôd. Kritický počet dopravných nehôd sa určí exaktným postupom. |
Opakujúce sa KNL - za opakujúcu sa kritickú nehodovú lokalitu sa povaţuje taká KNL, kde sa počas uplynulých 5 rokov sústavne vyskytoval vysoký |
počet dopravných nehôd, presahujúci stanovenú hranicu kritického počtu dopravných nehôd. |
Poznámka : Hviezdičky *** , označujú opakujúcu sa KNL. |
Závažnosť DN: |
SDN - smrteľná dopravná nehoda pri ktorej došlo k smrteľnému zraneniu účastníka nehody, |
VDN - váţna dopravná nehoda pri ktorej bol smrteľne, alebo ťaţko zranení aspoň jeden účastník dopravnej nehody, |
ODN - osobné dopravné nehody pri ktorej vznikne újma na zdraví ľudí ( dôjde k smrteľnému, ťaţkému alebo ľahkému zraneniu ). |
Následky DN : |
SZ - smrteľne zranená osoba, ŤZ - ťaţko zranená osoba, |
ĽZ - ľahko zranená osoba, |
MŠ - materiálna škoda v tis. EUR podľa odhadu polície. |
Ukazovateľ HN pre učenie KNL a pre klasifikáciu KNL: |
HN - hustota nehôd ( počet dopravných nehôd na 1 km dĺţky cesty [DN. km-1] ), SaÚ - (správa a údrţba ciest ), |
SR - Slovensko, Intravilán - v obci, |
Extravilán - mimo obce. |
False
False