SSC>Pre verejnosť>Kontrola, sťažnosti a petície>Ako podať žiadosť, návrh, podnet, sťažnosť
Prejsť na navigáciu

Ako podať žiadosť, návrh, podnet, sťažnosť

Sťažnosti, žiadosti, podnety, návrhy a iné podania sa podávajú nasledovne:

  • písomne v listinnej podobe zasielať na adresu:

Slovenská správa ciest

Miletičova 19

P.O.BOX 19

826 19 Bratislava

  • písomne v elektronickej podobe – sťažnosť podaná v elektronickej podobe musí byť sťažovateľom autorizovaná podľa osobitného predpisu. Osobitným predpisom je § 23 ods. 1 zákona č. 305/2013 Z.z. o elektronickej podobe výkonu pôsobnosti orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon o e-Governmente) v znení zákona č. 273/2015 Z.z. (t.j. spôsob autorizácie je kvalifikovaný elektronický podpis, alebo použitie na to určenej funkcie informačného systému prístupového miesta, alebo uznaný spôsob autorizácie); to neplatí, ak sťažnosť bola odoslaná prostredníctvom prístupového miesta, ktoré vyžaduje úspešnú autentifikáciu (preukazovanie identity) sťažovateľa.

Poznámka:

Elektronické podanie je možné realizovať prostredníctvom portálu www.slovensko.sk

Podmienkou je prihlásenie prostredníctvom občianskeho preukazu s čipom, tzv. elD karta (elektronická identifikačná karta) s elektronickým zaručeným podpisom.

Ak sťažnosť podaná v elektronickej podobe nie je autorizovaná podľa osobitného predpisu, ani odoslaná prostredníctvom prístupového miesta, ktoré vyžaduje úspešnú autentifikáciu sťažovateľa, sťažovateľ ju musí do 5 pracovných dní od jej podania potvrdiť, a to vlastnoručným podpisom, jej autorizáciou, alebo jej odoslaním prostredníctvom prístupového miesta, ktoré vyžaduje úspešnú autentifikáciu sťažovateľa, inak oddelenie vnútornej kontroly sťažnosť odloží.

  • osobne v listinnej podobe do podateľne SSC v úradných hodinách od 8,00 hod. do 15,00 hod. Ak sa sťažovateľ dostaví na oddelenie vnútornej kontroly, alebo na iný organizačný útvar SSC osobne podať sťažnosť, ktorú nemá vyhotovenú písomne, zamestnanec SSC sťažovateľa prijme a umožní mu, aby si sťažnosť v listinnej podobe vyhotovil. Ak sa na SSC dostaví osoba, ktorej zdravotný stav bráni, aby si sťažnosť v listinnej podobe vyhotovila sama, za túto osobu ju vyhotoví zamestnanec oddelenia vnútornej kontroly, resp. iného organizačného útvaru.

Sťažnosť musí obsahovať meno, priezvisko, adresu pobytu sťažovateľa. Ak sťažnosť podáva právnická osoba, musí obsahovať jej názov a sídlo, meno a priezvisko osoby oprávnenej za ňu konať. Sťažnosť v listinnej podobe musí obsahovať vlastnoručný podpis sťažovateľa. Ak je sťažovateľovi možné doručiť písomnosti podľa zákona o sťažnostiach v elektronickej podobe, sťažnosť môže obsahovať aj adresu sťažovateľa na takéto doručenie.

  

Aktualizované: 27.7.2018

Publikované: 4.6.2010

Aktuálne

Schválené TP 111

Schválené TP 111

02.08.2018
MDV SR schválilo TP 111
TP 111 Technická evidencia, prehliadky, údržba a opravy priepustov
Účinnosť od: 01.08.2018
Cestársky deň

Cestársky deň

11.05.2018
12. júna 2016 zorganizovala Slovenská správa ciest v spolupráci so Slovenskou cestnou spoločnosťou odborné fórum na tému: KAMENIVO AKO SÚČASŤ UDRŽATEĽNÉHO ROZVOJA SPOLOČNOSTI
Schválené TP 049

Schválené TP 049

09.05.2018
MDV SR schválilo TP 049
TP 049 Vetranie cestných tunelov
Účinnosť od: 10.05.2018

Odkazy

  • Ministerstvo dopravy, výstavby a regionálneho rozvoja SR
  • Národná diaľničná spoločnosť
  • Užitočné odkazy
  • Technická podpora